Sweet Details

Participare la duminica lui Costin Comba, Life in Pictures.

30 thoughts on “Sweet Details

  1. Yamyyy!!!! Ce mi-as dori o asemenea capodopera gustoasa pe birou chiar in aceasta clipa! Imi pare rau.. dar trebuie sa-ti parasesc repede blogul sau am sa dau in diabet doar cand le privesc! O seara senina sa ai!

  2. Din ce în ce mai sofisticate dulciurile astea. Adevărate opere de artă, de nici nu-ţi vine să le mai strici mâncându-le.
    Unde sunt gogoşile de altă dat’ ale bunicii? 🙂

    O duminică frumoasă, dragă Red!

  3. O adevarata arta!!!
    Pana la martipanul ala de acolo ….care arata magnific (nu mai zic de gust)….merg sa-mi innec pofta intr-o amaraciune de cafea.. 🙂
    Minunate imaginile …eu una iti multumesc pentru ca tu calatoresti si pentru mine 🙂 O duminica minunata iti doresc!

Lasă un răspuns

