Friends-Piata Unirii

Cred ca ati realizat dupa denumire ca e de succes, la fel ca si serialul. N-am facut poze ca m-a  luat valul, eram intr-o stare de spirit proasta si imi pareau toate intunecoase si locul si viata. Motiv pentru care am mers chitita sa beau o bere. Atmosfera placuta, cald, fum (in limite normale, dar cu sistem bun de ventilatie!), posibilitate de orietare spre prajiturele teribil de apetisante (care la mine nu conlucreaza cu berea, deci…alta data). Ne-am asternut la palavre si dupa ce mi-am detaliat of-ul si am sorbit berica, parca toate au parut cu mult mai putin adanci, iar implicarea mea mult prea serioasa. Chelnerul amabil si (in sfarsit!) profesionist… omniprezent. Ce placut cand cineva are pe langa atributiile fizice, aplecare spre meserie: cu ochii pe noi sa vada daca mai dorim ceva, chit ca ne „scaldam” perfect in berica noastra, din cand in cand mai survola masa, muzica veche in surdina; la final am cerut nota. Zambind ne raspunde ca azi e gratis. Noi hahahaha, foarte buna poanta! Deci, totusi, cat platim? Amabilul zambeste iar debusolant cu acelasi raspuns- azi e fara bani si ce am mai dori sa consumam? Voiam doar nota, insa cum s-a indepartat am mai povestit putin pana il vedem ca se intoarce cu inca un rand de beri. Ups! Zambind fortat ii spunem ca noi nu mai bem si chiar vorbeam serios cand l-am rugat sa aduca nota. Pricepand ca glumise destul, ne-a spus ca berea e din partea unui domn, pe care el presupunea ca-l stim. Dupa cateva clipe, prietena mea a realizat ca intradevar domnul respectiv e un colaborator care-i era dator si se revansase, astfel incat problema notei de plata a devenit o chestiune ne-esentiala. Din pacate mitul barbatului fantastic care ne admira din partea opusa a localului si care ne-a facut cinste cu bautura, fermecat de rasetele noastre… s-a spulberat!

O seara placuta cu o servire de exceptie! Daca ma gandesc bine, mobilierul si sclipiciul de pe pereti conteaza mai putin, amabilitatea celui care serveste, este insa esentiala!

19 thoughts on “Friends-Piata Unirii

  1. … si eu am crezut ca localul a oferit de 1 Martie, martisoare sub forma de halba de bere :))
    Ar fi fost prea frumos sa fie adevarat! 😉 Oricum, deznodamântul povestii a reprezentat o surpriza – placuta! :))
    Sa ai o primavara plina de bucurii si cât mai multe surprize placute!

    • povestea dateaza de vreo saptamana, nu de ieri. ar fi fost frumos, dar iti dai seama ce aglomeratie s-ar fi facut acolo la baut pe gratis 😀
      o primavara frumoasa si tie, carmen, sanatate multa si numai bucurii!

  2. Hahahaha! trebuie sa fie foarte placut sa ai din cand in cand asa surprize! Cred ca ti-am mai zis dar imi plac enorm de mult povestirile tale din seria asta 🙂

  3. Pingback: Cecelia Ahern – The Book of Tomorrow « In jurul Kadiei

    • absolut, omul a fost extrem de amabil, nu avea de unde sti ca noi nu vorbisem cu tipul cu berea.
      berea a cazut bine atunci, la situatia data, dar nu e obligatorie. oamenii faini sunt insa 😉

  4. Deci se pare ca nimic nu e intamplator in viata. Voi ati avut o seara minunata, colaboratorul s-a nimerit acolo exact cand erati voi, s-a nimerit sa aibe si suficienti bani incat sa achite nota voastra (nu incerc sa-mi imaginez cum era sa-i depasiti bugetul) si ati avut si o servire de exceptie (exemplar rar in tagma asta).
    O primavara minunata sa ai, cu bucurii, realizari si surprize placute

    • eu sunt ferm convinsa ca nimic nu-i intamplator in viata asta si chiar si atunci cand ai senzatia ca-ti merge extrem de prost, se va gasi undeva o mana de ajutor daca nu-ti pierzi speranta.
      o primavara cu raze bogate si ganduri senine, ana!

  5. Eu zic ca daca se numeste Friends, servesti bere, chelnerul e amabil, simpatic , carismatic :))), colaboratul e business si e Martisor, sunt deja destule motive sa fie o seara perfecta!

    Iti doresc o primavara frumoasa!

    • a fost o seara deosebita si daca numai pt faptul ca am iesit din ale mele si am vazut si o alta fata a lucrurilor, care parca nu mai parea chiar atat de grava. viata asta uneori o iau prea in serios 😉

Lasă un răspuns

