Piept de pui la cuptor

– 2 piepti de pui

– o rola de cascaval micut

– o cutie de smantana mica

– 2 catei usturoi

– condimente: sare, piper, vegeta

– o lingura ulei masline

Cantitatile sunt aproximative, se poate jongla in functie de gustul si toleranta fiecaruia. Am spalat si taiat bucatile pe piept de pui, lasandu-le de marimea unor  fileuri lunguiete. Am ras cateii de usturoi si am amestecat cu smantana. Am uns tava cu uleiul de masline, am pozitionat bucatile de pui si le-am imbracat cu amestecul format din smantana cu usturoi. Condimentati cu sare, piper, vegeta si orice altceva mai folositi uzual si credeti ca se potriveste cu amestecul. Daca tot aveti razatoarea la dispozitie, pe partea mare, radeti cascavalul si presarati-l uniform peste puiul din tava. Am dat la cuptor cam 40minute la foc mediu spre mic, pana s-a format o crusta rumena si delicioasa! Am servit cu garnitura pe piure de cartofi si mazare. Pofta buna!

17 thoughts on “Piept de pui la cuptor

  1. foarte bun…mi-e dor de o mancare romaneasca. Nu mai conteaza caloriile acum. yammm. dar sunt cam departe de ea ca altfel nu as refuza o invitatie la masa. Mai mult chiar, m-as invita singura. Dar cum sunt departe ma intorc la tabletele mele cu zink, magneziu si calciu, care imi taie foamea si orice pofte.

Lasă un răspuns

