Wordless Wednesday

A Piece Of Purple

Povestea a inceput la Carmen.

34 de gânduri despre „Wordless Wednesday

    • ai prins tu ceva, insa trandafirii de duminica sunt facuti cu noul. brandusele tot cu sapu, ca mi-e greu sa-l car dupa mine toata ziua. m-am bosorogit si incerc sa nu-l zdrangalesc prin poseta 😉

  1. Ce minunăție ai fotografiat !
    Sper că este la tineacasă 🙂
    Minunată culoare are și nici albul n-a rămas neatins de violet !
    Oare de ce nu-i violetă toată lunmea 🙂 ?!

    • e la mine pe birou la munca, unde stau mai mult ca acasa si am timp sa vad mai multe.
      pai de la atata violet mi-a venit si titlul.
      poti s-o faci cum vrei, doar sa gasesti un ciob de sticla in culoarea dorita 🙂

  2. stii, brandusele astea imi aduc aminte de Maramures, la Borsa in statiune, undeva sus pe munte, pe un platou plin de branduse mov , pastea nestingherita o caprioara…nici nu am rasuflat sa nu ma simta ca o priveam!

Lasă un răspuns

