Taking pics

Participare la invitatia lui Costin Comba, Life In Pictures.

40 thoughts on “Taking pics

    • da, stiau pentru ca primul cadrul cand sa apas el s-a intors si l-am prins din fata. am suspinat ca nu trebuia sa se intoarca si baiatul amabil a reluat pozitia. tare simpatici fotografii astia pasionati 🙂

    • ahhh, nu spune asta, nu-s nici la genunchiul broastei! e cel mai simplu sa faci poze din astea, fotograful surprins a creat toata scena, eu doar am „furat-o” 🙂
      multumesc oricum, gabico, de incurajare!

      • Sa stii ca nu sunt generoasa cu laudele. Colegii sau angajatii mi-au reprosat asta. Eu fac doar constatari. Chiar ai talent pentru asa ceva. Trebuie sa simti ca sa suprinzi clipa. Si pentru asta e nevoie de talent.

      • imi place sa surprind clipa…iar primavara asta parca imi da puteri noi. daca nu mi-as prinde urechile in chestii care inca nu le pricep, ar fi chiar amuzant 🙂

Lasă un răspuns

