Worldless Wednesday: The Old Man And The Sea

Povestea a inceput la Carmen.

41 thoughts on “Worldless Wednesday: The Old Man And The Sea

  1. Pingback: MFC (14) « Ioan Usca

  2. ce-mi place la tine e ca dincolo de toate minunatiile pe care le-ai vazut, ochiul tau a inregistrat fiecare emotie….pentru ca ce altceva e poza asta daca nu emotie pura ?

  3. și mesajul primit în lupta mea cu comentatul:
    Your server is going through a few minutes of routine maintenance. Please don’t touch your browser for a few minutes.

    What do I do?

    * If you were posting a comment or making a post on your blog then do not press BACK on your browser. Wait 5 minutes and press the refresh icon on your browser. Your comment or post will be sent as normal.
    * If you are browsing a blog here just wait a few moments and hit refresh. The page you were expecting will appear.
    ca să vezi că eu chiar mă muncesc ca să comentez aici 😀

  4. plus: eroarea nr 57676909707:
    Whoops!

    There was a small systems error. Please try refreshing the page and if the error is still there drop us a note and let us know.

    hahahahaha!
    știu că nu-i vina ta, dar e bine să știi și tu.
    pup.

    • ma straduiesc sa vorbesc frumos zilele astea, sa nu ma gandesc cu drag la mamele lor si la alte chestii scabroase…. merge greu 😀
      este clar ca se urmareste ceva, ori imbunatatesc sistemul ori vor sa reduca blogeritul. ca alta idee n-am!

    • mi-a placut privelistea ca turist, totusi cred ca nu mi-ar fi placut sa vad in fiecare zi malurile abrupte. eu-s bolnava dupa mare, plaja, nisip, trebuie s-o simt aproape si mi-e cam frica de apele adanci. mai degraba la monte rosso, in cealalta parte unde e relieful mai bland 🙂

Lasă un răspuns

