Wordless Wednesday

Its cold but nobody cares!

Povestea a inceput la Carmen.

42 de gânduri despre „Wordless Wednesday

  1. Pingback: MFC 16, cu televizor util « Ioan Usca

  2. e o imagine racoroasa:) …oricum, cunosc bucuriile copilariei, chiar si in balaceli din acestea, in apa inghetata. Nepotelul meu in ianuarie se ducea la balta si venea cu pantalonii inghetati bocna pana la genunchi. Daca se sparsese gheata!…. Si il trimiteam acasa cu alte haine si cu sosetele mele. Cand mi le-a adus sora-mea , se facusera de o cutie. 🙂

  3. Frumos, n-am ce zice, dar am incercat si eu acest lucru acum vreo 2 ani in perioada 15 mai, in timp ce aveam banchetul. Apa este bocna…degeaba eram noi curajosi si alte d-astea…nu poti intra mai mult de nivelul gleznei. Salutari !

    • erau tare simpatici si faceau nota distincta intre turistii putini si destul de imbracati. adia briza destul de rece, doar pe nisip culcat reusea sa te incalzeasca nitel soarele. 🙂
      nu, eu am o fata doar si e…putin mai mare, asa cam de bac anul asta!

  4. Oricum, din fotografie nu-ti dai seama daca e frig sau cald… sunt doar doi copii, scaldandu-se in mare! Doi copii frumosi si jucausi.
    Cum intreba si Scorpio, mai sus, intreb si eu: Anca, tu poti accesa blogul lui psi, sau e ceva in neregula cu ”masinariile” noastre?

Lasă un răspuns

