Yellow Smile

Participare la provocarea lui Costin Comba, Life In Pictures.

18 thoughts on “Yellow Smile

  1. Foarte frumos irisul tau. E un dar de undeva ori l-ai luat prin suprindere? 🙂 la prima impresie am crezut ca e o orhidee, apoi am remarcat ca e un iris de-al nostru. Florile au un univers al lor, de culoare si sensibilitate care te umple de bucurie si lumina.

    • i-am descoperit de anul trecut, sunt in fata unei case, direct pe strada. mi-a placut culoarea deosebita si i-am pandit si anul asta 😉
      din tramvai am vazut azi unii de culoarea caisei, trebuie sa-mi fac drum sa-i pozez si pe aia, doar ca erau dupa gardul unei case…cam complicat!

  2. Superb galben. Intr-adevar, irisii galbeni sunt cei mai frumosi. Poate si cei banan…
    Par a fi inruditi cu orhideele …din pacate, nu sunt. Sunt inruditi cu frezia si gladiola, fiind din aceeasi familie. Foarte frumoase frumoase fotografiile.
    O zi minunata!

Lasă un răspuns

