Wordless Wednesday

Sunset on railways

48 de gânduri despre „Wordless Wednesday

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte(6) Inventii cu zambete :) « Insula Ekklesia-un blog pentru tine(ri)

  2. m-au emotionat imaginile prezentate de tine aici. Doamne cât îmi place acest moment al zilei!
    PS: esti candidata principala la urmatorul Premiu MfC! :))

  3. Pingback: Dis de dimineață « Blog de Tury

      • …no…am trecut de manual…sunt la extemporal! :-))) … da, am trecu la manual…pe 1 iunie particip la prima expo foto a mea ade ziua copilului! :-))

      • nu…sunt inca amator …incepator … dar recunosc ca imi place si ca gasesc determinare in ceea cef ac…ai sa vezi…incearca si vei descoperi o alta viata in spatele apartului de fotografiat ! Incearca , stiu ca vei putea si ai talent … :-))

  4. Minunate imagini! Parcă se şi „aude” liniştea amurgului, care se lasă peste toate. Numai trenul care se apropie mai tulbură puţin această pace.
    O zi frumoasă, Red! 🙂

Lasă un răspuns

