Leapsa cu 7 intrebari

Am primit prima oara leapsa aceasta de la Kadia, dar mi s-au parut complicate intrebarile, nu ma pasioneaza sa-mi imaginez cum ar fi daca as fi altcineva, in alt loc sau sub alta forma. Mi se pare mai interesant sa-mi explorez valentele situatiei actuale. Totusi dupa a doua invitatie de la Alicee, pana nu se aduna si altii care-mi paseaza aceeasi poveste, am sa incerc sa ma imaginez altfel:
 
1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
 
Despre carte, m-am gandit la „Locuri in inima”, ca-i mai recenta, eroina a activat in mai multe tari, mi-ar fi placut s-o vad, sa ma inspir si desigur sa fac muuuuuuulteeeeeeee poze!
Film? N-am vazut in ultimul timp nimic care sa ma incite sa fiu acolo. Poate in Sissi sa hoinaresc prin palatele alea imense, sa particip la baluri, sa admir rochiile fastuoase, coafurile si bijuteriile.
Cantec? Un clip de vara, cu cocteiluri, intr-o tara cu palmieri si clima calda si-un party de o noapte pe malul marii!
 
2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus
Cand eram mica imi placea Madalina, cred ca aveam o carticica in care eroina principala avea numele asta, intre timp fiecarui nume ii asociez o persoana…si-mi trece dorinta!
 
3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
Ar putea fi Italia, pentru ca-mi place limba, clima, apropierea marii din aproape toate directiile, mancarea, aromele si nu in ultimul rand, parca fiecare oras are tone de istorie, cladiri vechi si povesti nespuse.
 
4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Eram prin generala, citisem o carte cu niste copii care zburau. De atunci am visat si eu de cateva ori ca falfai din maini, ma ridic lent desupra orasului si circul  deasupra tuturor, savurand inaltimea si neobisnuitul.
 
5. Povesteşte o zi din viaţa ta, imaginându-ţi că eşti un animal.
As fi o pasare, plutind dusa de curenti si minunandu-ma de ce fac oamenii, de privelistea de sus a oraselor.
 
6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?
Hmmm, iar intrebare grea! M-as gandi la cineva care m-a enervat recent, l-as alege si m-as stradui sa-i stric ziua la munca, la bere cu prietenii, in pat cu prietena si eu stiu? la moment mi-ar mai veni mie niste idei traznite! Glumesc…
 
7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
As fi infiorator de nenorocita! Sunt un om care iubeste societatea, care impartaseste fiecare mic detaliu cu altii, care trebuie sa sporovaiasca si sa rada, lucruri care nu le prea poti face singur. M-as caina o buna parte din timp si habar n-am daca as reusi sa trec peste moment. As cauta ceva de mancare si as continua sa sper ca totusi mai exista cineva viu…ca nu merit eu sa raman singura in Universul asta!
 
Gata! Am reusit sa ma achit de obligatie. Daca vi se pare amuzanta sau macar interesanta, va invit sa raspundeti si voi la intrebarile de mai sus, fie aici, ca si comentarii, fie pe blogurile personale.
 
Predau leapsa mai departe la: Oana, Scorpio, Coolnewz, Happy.
23 de gânduri despre „Leapsa cu 7 intrebari

  1. În ce carte aș trăi? Păi, o fac în fiecare din cele pe care le citesc. Iar din unele n-aș mai vrea să ies chiar după ce apare înscrisul ”Sfârșit”.
    Nume? Mi-ar fi plăcut să mă cheme Miruna. de ce? Nu știu! 🙂

  2. Interesante intrebari. Nu sunt adepta lepselor dar o sa raspund la cateva intrebari. Am trait in fiecare carte pe care am citit-o de parca as fi fost proiectata in atmosfera si evenimentele de acolo, ca un asistent tacut, traind alaturi de personaje. In ce priveste numele meu, imi place si nu as vrea sa il schimb. Ma gandeam zilele trecute ca mama a facut bine cand mi-a pus numele si s-a dovedit plina de inspiratie. Ma reprezinta. NU as vrea sa fiu altineva. Am muncit si trait atat de mult si de intens sa fiu cine sunt.

    • daca ai fi fost adepta lepselor, te-ai fi procopsit deja cu asta, ca de aia te intrebasem ieri 🙂
      si eu am gandit la fel pana m-am decis sa raspund la intrebari. a fost un exercitiu interesant.

  3. Pingback: Muzeul Satului din Bucuresti | Wish of Love. Summer Love

  4. Nu fac lepse dar pe tine nu vreau sa te refuz asa ca raspund aici:
    1 As trai in Pasarea Spin ca sa ma sarut cu un preot (calugar). Unul care-a jurat sa traiasca in castitate . Mi se pare cool 😀
    2. Nu mi.-as alege alt prenume. Pentru ca cred in rezonanta cuvintelor si-mi place….al meu
    3. Un an in…..sultanatul Oman. Pentru peisaje si mancare
    4. Un vis cu ingeri. Parca vizitam raiul A fost ireal de frumos. Da dupa cum am raspuns la prima intrebare se vede c-a fost doar un vis 😉
    5.Pasare pentru ca nu mi-ar place sa fiu in preajma oamenilor animal fiind.
    6. In pielea altcuiva hmmmmm Madonna. As fi pur si simplu curioasa sa vad cum se simte cineva atat de celebru. Dar cu vocea mea n-as putea intra nici macar in pielea lu Morgana aia ce prezinta pe Taraf 😀

    • multumesc, e bine oriunde vrei!
      1. mie mi se pare corupator 🙂
      2. l-ai auzit de atatea ori, e deja o obisnuinta placuta, presupun…
      3. iti doresc sa ajungi…si sa faci si poze pt cei mai putin norocosi!
      4. o veni si vremea lui…deocamdata viseaza printre noi, te rugam.
      5. pai cam asa, ierbivor-esti mancat, carnivor-ii mananci pe ei.oricum tot prost iesi 🙂
      6. ce cunostinte vaste ai! sunt invidioasaaaaaaa!!!(de taraf am auzit totusi!)

      • vad ca toate vrem pasari! 🙂 nici nu stiu bietele ce norocoase sunt!
        ms pt preluare, frumoase raspunsuri! Italia da, zic si eu, doar ca am vazut deja mare parte, 1 an ar insemna sa vad aproape tot, si apoi, sa tot revin in aceleasi locuri! prefer asa mai rarut ca-i mai dragut!

      • toti ne vrem mai putin ancorati de pamant 🙂
        a fost amuzant, mi-a facut placere sa-mi inchipui, desi initial mi s-a parut dificil…

  5. O leapsa cu intrebari pe cat de interesante pe atat de dificile. O am si eu de facut, si chiar va trebui sa-mi pun imaginatia la treaba. Mai ales in cazul ultimelor doua provocari. Cel mai simplu mi se pare la tara(Spania sau Belgia) si la nume(Raluca de fata si Robert de baiat).

  6. Pingback: Leapsa cu 7 intrebari « Tink3rbe11's Blog

  7. ei, vezi ca n-a fost asa de greu 🙂 Si mie mi-ar placea sa zbor, avioanele mi se par obositoare si galagioase si nu de multe ori m-as fi oprit sa ma uit mai bine la un peisaj de sus, fara nori si mai ales fara aripa si motorul care-ti taie mai toata privelistea 😀

    • 🙂 cred ca multe lucruri par mai grele pana te apuci de ele, apoi curg pur si simplu de la sine. mie-mi plac avioanele, chiar si cu privelisti partiale. mi se pare extraordinar sa fiu acolo deasupra norilor. e drept ca am zburat mereu catre o vacanta si poate de aceea insotesc mereu zborul cu senzatia de scapare din cotidian.

Lasă un răspuns

