Red Flames

Participare la provocarea lui Costin Comba, Life In Pictures.

30 de gânduri despre „Red Flames

  1. Este un drum la mine in oras , ” pe varianta „, asa i se spune,… este un deal in laterala drumului asta …iar dealul ala este plin cu maci…de sus si pana jos.Minunati!!

  2. Anca, you have made my day…happy. 🙂 Imi amintesc de niste campuri cu maci, acasa, in drum spre Somes, raul in care ne duceam la scaldat si la plaja, vara. Verile adoelscentei mi se intorc in minte.

    • ty, i didnt know if those are poppies so i called them red flames 😀
      im still chasing them, i want a blue sky and a „see” of wild flowers all over. i know its classic, but thats my dream.

  3. Iata un fotograf norocos si fericit. 🙂 N-am mai vazut un camp de maci din adolescenta. Mi-e atat de dor de ei, as da orice sa-i mai intalnesc si sa am ocazia sa-i imortalizez.
    Foarte frumosi, reusite si cadrele. 🙂

    • multumesc 🙂
      de trei zile ploua, ei se inmulteau si eu nu aveam sufletul sa-mi scot camera in ploaie. si aici batea vantul, ma fluierau niste oameni care ciocaneau liniile, dar eu mi-am vazut de treaba 😀

Lasă un răspuns

