Concert si aglomeratie maxima cu Radio Zu

Anuntat cu surle si trambite, desi nu sunt un fan al lui Buzdugan si Morar, concertul de vineri promitand atatia cantareti la gramada m-a facut curioasa. Ora de incepere a fost 19, cel putin teoretic, dar noi am ajuns undeva dupa 21 si n-am avut senzatia ca am pierdut foarte mult. Cel mai tragic a fost sa gasim un loc de parcare la distanta de 15 minute de centru, toate strazile fiind asediate la propriu. Cateva ecrane erau plasate langa scena si la mijlocul distantei intre Opera si Catedrala, langa fantana cu pesti. Aglomeratia era acceptabila la distanta, insa sunetul era amplificat si reflectat de cladiri in asa fel  se auzea o invalmaseala de sunete. Am inotat prin multime pana aproape de McDonalds unde am realizat ca intradevar auzeam… dar nu se vedea nimic, chiar daca scena era destul de lunga, am strabatut ca un fluviu hamburgheria si am iesit aproape in spatele scenei, la timp sa-i vedem pe baietii de la Conect R cum urcau pe scena. De pe varfurile picioarelor in echilibru instabil am reusit sa zaresc cateva miscari, sa-l remarc pe liderul formatiei si cam atat… baloanele de sapun si artificiile, alaturi de reflectoarele care schimbau culorile in ritmul muzicii. Normal ca in scurt timp am amortit si mi-am dorit sa vad totusi ceva (asa-s eu vesnic nemultumita!) am inconjurat Hotel Timisoara si am „parcat” langa Materna, unde vedeam destul de bine unul dintre ecrane, era mai putina lume, sonorul bun si din cand in cand zaream in departare si cantaretii pe viu. Perfect! Am cantat cu Delia „Vreau sa plaaaaaaaang!!!!” , l-am vazut pe solistul de la Vank, m-am chiorat la o cantareata fara sa stiu cine e, care forta imnul lui Poli, lalaindu-l fara viata, alaturi de Buzdugan care se straduia fara prea mult spor, sa fie amuzant. Apoi a aparut Andra cu niste piese pe care le stiam de la radio si o populara luuuuungaaaaaaaa, timp in care eu am studiat multimea, am mai facut niste poze, atat cat se putea de la distanta, am urmarit strada aglomerata, pe care oameni indiferenti, in masini luxoase, treceau concentrati si enervati de lentoarea dupa care se desfasura traficul. A urmat Smiley, moment in care operatorul care baleia imaginile de pe ecran   protagonisti- multime, a fost furat de peisaj si a ramas doar pe  oamenii din piata. E drept ca prezenta era absolut impresionanta, un furnicar imens de oameni umpland absolut tot spatiul pietonal pana departe la Catedrala! Dar totusi, mi-as fi dorit sa-l vad si pe cantaret, daca tot il auzeam, insa dorintele mele si ale coordonatorului n-au prea coincis. Se pare ca nu pot merge toate perfect, modul de filmare, lasand de dorit, oricum, luand imagini doar cu cei care cantau, fara a surprinde intregul ansamblu, de exemplu dansatorii care se miscau antrenant, incadrand interesant vedetele sclipeau prin absenta. Alex Velea a ramas tot ascuns, a aparut pe ecrane doar la final, cand il felicitau pentru ziua lui, ocazie cu care m-am holbat si eu la cate tatuaje are omul pe maini! Finalul mult asteptat: a sosit cu Voltaj!!! care ca de obicei au incendiat atmosfera, am sarit, am cantat, am aplaudat, am urlat cat am putut pe „Da vina pe”, „20” „Hai sus” si inca vreo cateva piese cunoscute. Am facut vocalize, am ras si ne-am zbatut in ritmul muzicii antrenante pe care baietii astia o executa mereu cu mult talent!

O seara deosebita, cu multe nume pe care le stiam doar de la Radio, cu piese mai vechi si mai noi, reusind sa multumeasca gustul fiecaruia. O idee buna, sper sa mai fie si alte posturi la fel de inspirate…  ca dorinta de distractie, dupa cum se vede, este din belsug!

10 thoughts on “Concert si aglomeratie maxima cu Radio Zu

  1. Vad ca a fost lume multa si distractie mare!
    La un concert Smiley mi-ar placea si mie sa ajung!
    ps: ma bucur ca am revazut Timisoara in pozele tale! 🙂 mi-ar placea sa o vad si vara

    • a mai fost un concert smiley cu o saptamana inainte, lume mai putina, intr-un spatiu mai mic…a rezultat tot asa o aglomeratie, dar cei care au fost, au zis ca e tare fain omul ca manifestari, cantat live si aparitie.
      cum ai drum, m-as bucura sa ne vedem, inca mai sunt cateva luni de vara (asa sper eu!) 🙂

    • am citit ca-ti place smiley cu ultima piesa, chiar am zambit cand am vazut. si fiica-mea o adora 🙂
      imi place cum danseaza cei de la conectr. eu-s fan voltaj, la spectacole in direct!

    • pandeam cladirea de mult timp 😀
      am remarcat ca in ultimii anii edilii au pus la punct un sistem interesant de iluminare al unor cladiri si tare ma tenteaza sa testez camera pe ele. din pacate fara trepied rezultatele nu sunt spectaculoase…

Lasă un răspuns

