Worless Wednesday: Pink And White

Povestea o gasiti la Carmen.

39 thoughts on “Worless Wednesday: Pink And White

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte(8)Va plac pisicile?! « Insula Ekklesia-un blog pentru tine(ri)

  2. stânjenei frez?! wow… absolut speciali!
    Suavul bobocel de tranadafir ce tocmai îsi deschide petalele, pare ca rosteste o poezie…
    Margaretele de câmp sunt o bucurie pentru ochi, deasemenea!
    frumoasa serie de fotografii! multumim! happy WW! 🙂

  3. … and yellow, dacă ne uităm mai bine la margarete. 🙂
    Faină culoare au irișii ăia. Albi și de culoare cernelei am mai văzut, dar rozul ăsta spre plămâniu, nu.

  4. Foarte frumos! Bunica imi spunea ca i-au inflorit irisii galbeni in gradina si imi era ciuda ca nu pot ajunge sa-i vad si eu dar m-am bucurat vazandu-i pe ai tai 🙂 O zi minunata!

  5. O Doamne, irisi roz … sa nu-mi zici, ca sint intr-un parc public. Cred, ca daca-i vedem pe viu, plecam cu o bucata de rizom in brate, sint FANTASTICI. Vreauuuuu !!!!

  6. De trei ori FRUMOS! Pentru fiecare dintre cele trei flori. Irisi banan rozaliu am mai vazut o singura data, acum mai multi ani. De atunci nu am mai vazut. Ajunsesem sa cred ca a fost o parere. Iata ca nu este. Sunt reali! 🙂 Splendide imagini!
    O seara placuta!

    • multumesc, elly, sunt cat se poate de reali. ii stiu de anul trecut si i-am pandit special, au inflorit ultimii dintre stanjeneii din zona, primii au fost cei albi 🙂
      seara faina si tie!

Lasă un răspuns

