O sambata la Mall

Intrebandu-ma cand am prospectat ultima oara Mall-ul n-am reusit sa-mi dau un raspuns exact. Asadar, am raspuns prezent unei invitatii fara un scop anume, doar aruncare de ochi la vitrine, scuipat in san la vederea preturilor mai cochete decat hainele, cercetat ce fel de lume se mai invarte in cuibusorul de fite de pe vremuri. Odata ajunsi acolo, nu ne-a rabdat sufletul sa nu luam la cunostinta ce filme ruleaza si vazand o comedie recomandata drept super amuzanta cu Adam Sandler, am si luat bilete. In timpul ramas de vreo ora, am salivat la inghetata dar nu ne-am decis sa ne zgribulim  in interior, am lasat-o pe mai tarziu la plecarea spre casa; am dat o raita pe la Orsay, culori si imprimeuri dragalase foc, suprapunerile de tonuri si lungimi afisate de manechine, frumoase de privit, totusi parca nu mi-a placut nimic suficient de mult cat sa scot din buzunar sumele afisate discret.

Apreciind ca mai avem cam jumatate de ora, am luat loc la o cafenea, unde ne-am dorit niste cocteiluri, al caror timp de preparare a durat infinit si pe cand ne pregateam sa abandonam, au aparut ca prin minune. Gheata prezenta prin ele a picat bine, atmosfera fiind la temperatura ridicata, insa le-a facut  greu de ingurgitat la viteza. Cu parere de rau le-am sorbit rapid si ne-am grabit la film: Jack and Jill, cu Adam Sandler in dublu rol si un Al Pacino batran bine, dar fara a-si pierde complet charisma si manevrand abil rolul, starnind adesea hohote interminabile de ras. Eroul principal are o sora geamana, mai putin dotata intelectual, el fiind geamanul reusit al familiei si pe care evident! n-o suporta. Situatia se complica atunci cand sora isi prelungeste vizita de la cateva zile la saptamani, iar incurcatura sentimentala cu batranul „lup de mare” intruchipat de Al Pacino, il obliga pe fratele ghinionist sa recurga la tot felul de tertipuri, care bineinteles ca se transforma in cascade de rateuri naucitor de amuzante. Filmul incepe in forta, dar dupa cateva tentative pline de umor, cade ca interes, moment in care ma gandeam cu disperare ca inspiratia producatorilor a dat chix. N-am apucat insa sa-mi continui gandul, ca poantele, ridicolul si comicul situatiilor a atins cote alarmante! Am ras aproape intruna, la finalul filmului ramanand printre ultimii sa prind schimburile suculente de replici din genericul derulat deja cu luminile aprinse. Un plus: cateva din filmari se realizeaza pe un vas luxos de croaziera cu cadre bulversante! Filmul nu pune probleme marcante, e perfect pentru o seara de sambata, lupta dintre bine si rau e rezolvata simplu, ca in povestile care se termina mereu pozitiv, iar pentru hohotele prelungite de ras isi merita din plin banii!

19 thoughts on “O sambata la Mall

  1. Offf ce-mi faci! nici nu stii de cand imi doresc sa ma duc la film! Nu am fost anul acesta decat de 2-3 ori! :(((( sper sa gasesc si eu filmul sa rad bine :)) am nevoie de o ora comica in viata mea! a devenit prea serioasa

    • cred ca trebuie sa-ti pui in minte ca asta vrei neaparat sa faci…daca nu e prea scump biletul… si asta sa faci 🙂
      viata ta trebuie sa fie serioasa acum, dar sunt convinsa sa vor veni curand si motivele de destindere. tin pumnii in continuare!

  2. Cred ca n-am mai fost la mall din vara lui 2011. E prea departe de casa si nici preturile nu ma atrag(de fapt asta e principalul motiv). Filmul pare tare dragut, mi-ar placea sa-l vad.

  3. Orsay este magazinul in care intru si eu intotdeauna cu mare placere. Dar, asa cum spui, din cauza de preturi nu mi-am cumparat nimic de la ei, nici macar la reducere!

  4. Distributie de exceptie, imi face si mie cu ochiul
    Cat despre Orsay, numai cuvinte de lauda in ultimul timp…….au modele foarte frumoase si accesibile ca pret. Nota 10 pentru tot ce e albastru si portocaliu la ei 🙂

Lasă un răspuns

