Rezonati cu vreun post de radio?

Mda, eu fac parte din bezmeticii aia care umbla cu castile in urechi si rad sau dau din cap in ritmul unei piese care ii subjuga si uita ca sunt in mijlocul unei lumi care se impaca greu cu diversitatea. Am fost ani de zile fan celor de la Kiss, imi placea dezinvoltura Carcotasilor, chiar daca uneori mai sareau calul sau se luau de subiecte tabu, la care eu sunt mai sensibila. Pana la urma nimeni nu-i perfect, nici macar eu, asa ca le iertam unele mici gafe, pentru simplul fapt ca ma trezeam razand in mijlocul strazii, mergand spre serviciu sau picotind in autobuzul aproape gol la capat de linie. Totusi, nu-i suport decat cele 3/4 ora cat dureaza drumul spre munca, piesele muzicale se repeta, de multe ori imi poti potrivi ceasul dupa ele, fiind difuzate invariabil in exact acelasi interval orar, motiv pentru care imi dau seama cand intarzii si cand imi iese performanta sa ma extrag mai iute din cuibul caldut, s-o iau in trap intins spre statie. Nenorocirea mea cea mai mare este ca am memorie vizuala- auditiva peste medie si cum mintea mea la prima ora a diminetii inca doarme sau pandeste ceva amuzant, remarc ca dupa luni bune de ascultat in fiecare dimineata tot piesele stiute, incepe sa mi se aplece. La munca fiind cam liniste si din recomandarile psihologilor nu prea e bine sa-ti auzi doar gandurile proprii, pun pe ceva zgomot… radio ca sa fie mai variat. O vreme am mers pe muzica de la yahoo- mess, apoi Magic Fm, pe care am ajuns sa-i urasc din acelasi motiv…  dau la nesfarsit cateva piese rotite. Hai ca pe cei care difuzeaza noutati ii inteleg, au contracte si anumite piese trebuie sa se auda de un numar de ori pe zi… asta e, ne lasam asasinati ca sa manance si gura aluia ceva. Insa posturile care difuzeaza piese vechi si care au asa o arie larga de cautare, de ce difuzeaza la fel, un play list obosit, continand mereu si mereu tot supa reincalzita de saptamani in sir? Drept urmare am fugit si de Magic… si m-am stabilit momentan pe Guerilla, sa vedem cat rezist si aici.

Voi aveti curaj sa va dati pe mana celor de la radio sau aveti muzica personala? Ce posturi preferati?

29 thoughts on “Rezonati cu vreun post de radio?

  1. Eu ascult doar doua posturi de radio, primul este Radio Metronom
    si al doilea Radio Romania Cultural :)… Uneori si Radio Sunshine, dar rar, dar le ascult prin internet, nu la aparat ca in zona mea nu se prind bine posturile radio…

    Singurul post de radio national care nu-mi place este Europa FM, daca ar fi singurul post din univers nu as mai asculta radio in veci ! :))))))))))))))))

  2. Eu, cu Guerrilla în fiecare dimineață. Nebunii ăia mă binedispun pentru toată ziua.
    Dar nici pe ei nu-i suport decât cât durează drumul până la serviciu.
    În rest, prefer liniștea.

  3. Eu ascult foarte rar muzica…doar cand anumite stari de spirit(mai melancolice) ma anima. Deci nu ascult nici un post de radio momentan, in trecutul meu foarte indepartat si zbuciumat a existat insa o pasiune pentru Fun Radio.
    Ah, da, am urmarit o vreme emisiunile sportive ale unui post de radio. Parca SportTotal FM se numea. Nu-mi aduc aminte precis, oricum e irelevant de vreme ce a disparut din peisaj. 😛

      • Am mare nevoie de liniste dupa job. Oboseala psihica isi spune cuvantul si nici nevoia de comunicare cu ceilalti nu o mai simt. Comunicare verbala, evident, ma relaxez prin scris, de aici refugiul meu in blogging. Crede-ma, la serviciu vorbesc atat de mult, lucrez intr-o galagie teribila incat nu-mi mai trebuie nimic dupa. Evident ca mai ascult muzica, dar atunci cand sunt intr-o anume stare de spirit(eventual indragostita). Oricum, orasul in care traiesc e un oras zgomotos, obositor…si el isi pune amprenta asupra psihicului meu.
        Bineinteles ca la 20 de ani nu aveam aceste probleme si ascultam muzica mai toata ziua, dar varsta aceea a trecut demult. 😛

      • 😆 eu cred ca n-am avut niciodata 20 ani! merg mult pe jos si cu mijloace de transport in comun insa, adesea in compania unor necunoscuti care vorbesc tare, se interpeleaza cu diferite injective, ma agreseaza psihic, asa ca incerc sa ma izolez, punand muzica. e adevarat ca la mine la munca e liniste si ruta pe care ma intorc acasa e la fel linistita 🙂

  4. ciaooo…
    radio…dimineata de dimineata ascult matinalul de la radio105 (italia). am 4 ani de cand il ascult indiferent de locul in care ma aflu (acasa, la dus, in masina sau in tren). rad, plang, dansez, vociferez si cant cu ei :). sunt fantastici! cand am chef sa ascult muzica, zic eu buna, ascult in general seara, romantic fm…:)
    pooop

  5. Eu sunt cu muzica personală. În general gusturile mele diferă mult de cele de la radio.
    Uneori, la plictis, mai ascult și la radio… să vântur printre piese. Dar aș prefera să dau de un teatru radiofonic ceva mai degrabă.

    • ce surpriza placuta, am bucur sa te „vad” 🙂
      pe mine nu ma pasioneaza sa-mi pun muzica noua in telefon si sa ascult tot aceleasi piese devine obositor de la o vreme.

  6. Foarte bun subiect 🙂
    Lucrurile stau cam asa: personal ascult radio destul de rar si de fiecare data NUMAI in masina. Am CDurile mele cu muzica ce-mi place
    Cand ma duc la stomatoloaga mea asculta mereu Magic Fm si fredoneaza. E tare draguta.Ultima data cand a facut o procedura mai complicata i-a zis asistentei sa comute pe rock fm ca magic chiar nu merge 🙂 Adevarul e ca sunt aceleasi piese pe playlist iar si iar………

      • Pai: pentru tot ce difuzezi trebuie sa ai licenta si sa platesti drepturile de autor.

        Daca difuzezi piese pentru care n-ai platit drepturile de autor, amenda e grozava. Si probabil ca atata se cumpara……..

  7. In vremea pe cand erau ambii carcotasi in emisie , ascultam si eu dimineata de dimineata.Acum nu mai au farmec.Ascult Magic cand am stari „vechi” dar in general ascult (acasa) Radio Active .Nu reclame…nu pauze…nu stiri…muzica si ..atat!
    Mi s-au stricat castile :(( si la serv. nu mai pot sta cu ele in urechi.

    • se descurca binisor si dezbracatu’, uneori serban parca sarea calul, nu avea nici un respect fata de nimic. asta e mai ponderat. dar dimineata cand incep sa faca misto rad pe strada, de se uita trecatori cam ciudat la mine 😀

  8. Am ascultat ani de zile Europa FM. Aveau multe noutăţi şi emisiuni faine şi topul muzical de sambata. De vreo 2 ani am probleme cu receptarea postului in noul cartier si nu i-am mai ascultat.
    De când cu micuţa mea, ascultăm cu toţi doar România muzical – un program excelent, doar cu muzică clasică şi jazz. De mult nu am mai ascultat atâtea concerte şi artişti de seamă. Sper ca micuţa să fie o mare melomană. Oricum, este foarte liniştită pe asemenea acorduri deosebite.
    Numai bine, Red! 🙂

Lasă un răspuns

