Roses

Participare la provocarea lui Costin Comba, Life In Pictures.

35 thoughts on “Roses

  1. Daca sunt trandafiri…fotografiile sunt perfecte! Eu sunt o mare admiratoare a acestor flori. Si ceea ce ai reusit aici e splendid!

    • multumesc, elly, parca trandafirii s-au intrecut pe ei anul acesta. oriunde ma intorc, gasesc exemplare care mai de care mai deosebite, era pacat sa nu vi-i arat si voua.

    • scuze, sorin, ca te-am tinut atat la spam, am lipsit putin din oras. ma bucur ca am reusit sa te bucur cu imaginile mele. am avut o zi tare senina, iti multumesc de urare. o saptamana frumoasa in continuare!

  2. Nice work on the roses. Red roses are especially difficult to photograph, in fact they are almost impossible to do well. I especially like the last red one.

Lasă un răspuns

