Young Ladies

Povestea a inceput la Carmen.

33 de gânduri despre „Young Ladies

  1. 🙂 Cele mici sunt adorabile, momentul surprins e unul aparte. Cât despre domnişoarele din prima imagine…eu cred că se grăbesc să se maturizeze. Şi când o vor fac,e vor vedea cu siguranţă, altfel lucrurile.

  2. Nu-nteleg de ce se grabesc copiii sa creasca. Eu imi amintesc ca am vrut mereu sa fiu copil 🙂 La fiecare ciclu scolar simteam cum pierd ceva…
    Cele mici sunt de-o asa dulce nevinovatie… Frumos!
    O zi faina!

      • ideea e ca „sagetoasa” era preocupata sa-si pozeze prietena, insa cat eu mi-a pregatit camera, a terminat si drept cand sa apas pe buton s-a intors. a iesit ce se vede 😀
        oricum si daca zicea ceva, spuneam ca am fotografiat ceva in spatele ei si ca i se pare!

Lasă un răspuns

