Parcul copiilor s-a redeschis!

Dupa multi ani in care ma obisnuisem sa vad spatiul intins de pe malul Begai, baricadat si intr-o trista nemiscare, inevitabilul s-a produs! Dupa cateva sfortari muncite din ultimele saptamani, s-a redeschis, oferind un gazon imbietor si alei impecabile. Spatiile de joaca mi s-au parut cam putintele fata de ce era inainte de inchidere, cand predominau tobogane mari si mici, leagane de toate felurile, tot soiul de schele si chestii de escaladat. Imi amintesc ca fiica-mea alerga ore in sir de la o jucarie la alta, topaind si incercandu-le pe toate. Acum numarul distractiilor s-a micsorat drastic, dar locul arata intradevar la nivel superior.

Cativa clovni care confectionau animalute din baloane, un totem viu colorat si niste colibe care cred ca imitau corturile indienilor, dar in lipsa mea de imaginatie mi-am amintit doar de cosarcile in care strangeam struguri pe vremea cand faceam practica, o doamna care picta fatezist copiii de fata  si un atelier de olarit in aer liber, hamace pitice tocmai bune de adormit copilasii pe ele si punctul de atractie majora, fantana cu jeturi care dansau si lumini colorate. Din pacate am ajuns foarte aproape de ora inchiderii si exact la 8 am fost invitati politicos sa ne indreptam spre iesire.

Din cauza faptului ca m-am impotmolit razand din tot sufletul de copiii care se inghesuiau sa se ude, sa se joace cu jeturile sau sa se arunce pe burta in diferite scheme, n-am mai apucat sa vad trenuletul si daca mai era ceva pe malul apei, ceea ce inseamna ca va trebui sa mai repet vizita cand voi mai avea drum pe acolo. Poate pentru ca era sambata seara, poate ca era ultima zi gratuita, de care am profitat din intamplare, dar parcul era plin de parinti si copii de diferite varste, alergand in toate directiile. Ca de obicei am remarcat ca multi dintre parinti asistau la manevrele odraslelor fara nici o reactie. La locul unde era prezenta o tabla de sah  de o marime considerabila, toti prichindeii aruncau cu piesele fara nici o grija, iar la fantana, copii mari se despuiau jenant spalandu-se prin diverse parti ale corpului. M-am intrebat adesea daca lipsa unor lucruri se datoreaza banilor insuficienti sau faptului ca la noi orice creaza cineva, vin altii doi din spate si strica in momentul urmator. Cate locuri de joaca s-au construit in oras si au fost distruse intr-un mod deplorabil! Ramane de vazut daca modalitatea de a inchide parcul peste noapte si o eventuala paza, vor proteja ce s-a realizat acolo. Eu sper ca vor mai adauga totusi leagane si tobogane, in spatiul atat de intins se pot face multe lucruri interesante!

Iata si cateva poze:

14 gânduri despre „Parcul copiilor s-a redeschis!

    • daaaaaaa, aveam un parc mare in onesti, cu o roata mare, care mergea de sarbatori si o multime de leagane, tobogane si tot felul de distractii. cand a fost fiica-mea mica a venit randul ei sa se bucure. din pacate era destul de departe parcul si nu am dus-o la fel de des cum mergeam eu.

  1. Din pozele tale rezulta ca parcul ofera destule posibilitati de distractie copiilor. Un loc verde, frumos amenajat, unde cei mici se pot juca in liniste. Decat in fata calculatorului, mai bine in aer liber!

  2. Mă bucur că au mai făcut ceva…Astfel se aproprie un pic de imaginile din copilărie din acel parc care pe vremuri era o minunăție pentru orice copil…

Lasă un răspuns

