Cherries

Participare la invitatia lui Costin Comba- Life In Pictures.

31 thoughts on “Cherries

  1. Incredibil 🙂 Cirese Fertilia !
    Acest tip de cirese este printre primele soiuri de cirese obtinute din
    incrucisari selective a soiurilor Maghiare si Romanesti…
    Credeam ca acest soi de cirese a disparut… Ma bucur mult sa vad pe viu fotografii cu ele
    deoarece pana acum vazusem doar desene…

      • Tocmai pentru ca si mie imi plac ciresele foarte mult am inceput sa studiez cam tot ce am gasit despre ele si asa am aflat ca aceste cirese cum ai in poze sant extrem de rare si un soi foarte vechi… Dar cele mai nobile cirese sant cele pietroase cu coada scurta soi aproape pierdut din cauza ca se coace mai tarziu… si toata lumea vrea cirese de Mai… lasind la o parte calitatea :(( si gustul deosebit al cireselor de Iulie 😦

      • spre deosebire de noi astia care le culegem de pe tarabe, cred ca la voi acolo sunt mai usor de obtinut, fiecare are prin curte macar un cires 😉
        am vazut soiuri rumene si bondoace, dar si 18lei kg mi se pare imens. parca mai bine iau un kil de carne de banii astia 🙂

  2. Miammmmmmmmm!
    Arata delicios!
    Stii, zilele astea numai placinte cu cirese am facut. Anul acesta, mai mult ca niciodata, am avut o mare pofta de ele…

  3. Mi-e dor de cirese. Buncii aveau langa casa, plantasera de cand noi eram foarte mici, niste ciresi. Unul devenise imens, mai mare decat casa.Ne urcam in el prin pudul casei si admiram de acolo intinderea satului…. Altul era ceva mai mic. Si toata vara eram in cires. Unul avea niste cirese imense, negre si tari, altu cu cirese de un rosu aprins. La un moment dat facuseram o traznaie. Cand bunicul se odihnea de amiaza, sora mea a spart cu un pocnet puternic, o punga de hartie. Bunicul s-a speriat si si-a cautat bastonul dar noi, mai abile, i-am luat-o inainte. Si ca sa fim sigure ca nu ne „carjeste” l-a agatat in cires. In aceeasi zi a venit mama si ne-a dus la oras iar bunicul si-a recuperat carja in toamna, cand au cazut frunzele ciresului. Avea insa, un alt baston. Nou. 🙂

  4. Ce bine arata… 😀 Mi-e pofta de niste cirese negre, pietroase, mai ales ca nu am reusit sa gust deloc anul asta fructele preferate(alaturi de struguri). 😛

  5. Ce pot sa mai spun, cand fructele mele preferate sunt ciresele, iar eu sunt cel mai pofticios om din lume cand vine vorba de dulciuri si fructe… :((

  6. Minunate! Sunt sigur că le-ai mâncat mai ceva ca Nică din „Amintiri din copilărie”. E vremea lor, a bunătăţilor de tot felul, cu care natura ne răsfaţă din plin.
    Foarte frumoase poze!
    O săptămână cât mai bună, dragă Red! 🙂

  7. Pingback: Seductia somnului | Ratzone's Blog

Lasă un răspuns

