Wordless Wednesday: Refreshing

Participare la invitatia saptamanala a lui Carmen.

47 de gânduri despre „Wordless Wednesday: Refreshing

  1. Ce frumos! De vis! Dar de baietelul blanos imi pare rau! Numai el sta, sarmanul, de parca e arestat! 😦
    O seara placuta sa ai!

  2. ala micu’ nu avea costumul de baie, sau de ce nu a avut voiesa intre la stand?! ;))
    faine imagini! daca nu tocmai m-as fi întors din concediu (dupa 3 saptamâni jumate, cu munte, mare, muzee, concerte, dans si tot felul de bunatati culinare), as fi cautat sa sar în monitor, sa ma balacesc si eu acolo, cu tine, dar… am avut noroc, nu mi-am distrus laptopul :))
    Happy WW!

Lasă un răspuns

