Just Summer

Participare la provocarea lui Costin Comba- Life In Pictures.

26 de gânduri despre „Just Summer

    • multumesc, aratau prea bine, sa nu le fac vedete! mi-am pus plasele jos, poseta si am inceput sa pozez in tot felul de unghiuri, ignorand vecinii curiosi care nu se prindeau ce tot fac langa tufe si prin sant! 😀

  1. Splendide flori de soare si foc! Si mai cred ca sunt si foarte dulci caci altfel n-ar fi o asa batalie pe ele, pe polenul lor 🙂 Frumoase foto!
    O seara placuta sa ai!

  2. Nu vreau sa citesc comentariile, sa nu ma las influentata. Declar pe propria raspundere ca sunt cele mai frumoase fotografii pe care le-am vazut in ultima perioada(in afara de cele de la Elly, care ma uimeste tot mai mult). Eu nu stiu cum se numesc florile astea, desi candva erau printre preferatele mele.

    • iti multumesc, sunt niste flori tare decorative, mi-a placut si mie mult combinatia de culori, desi habar nu am cum se numesc. oricum ma intereseaza impresia artistica, mai putin denumirile pe care nu le retin 🙂

Lasă un răspuns

