Wordless Wednesday:Lilies

Povestea a inceput la Carmen.

52 de gânduri despre „Wordless Wednesday:Lilies

  1. Nu avem nevoie de cuvinte ca sa descriem cât de frumoase sunt florile. Pur si simplu, se întâmpla sa ramâi fara cuvinte!

    O zi frumoasă!

  2. Cand eram copil mama imi spunea ca nu este bine sa dormi cu crini in camera. Dar ii iubesc atat de mult incat nu am tinut niciodata cont de asta. Nici macar nu stiu daca este adevarat ca iti fac rau.

  3. regali, imperiali, gratiosi si distinsi! Frumase fotografii!
    Mi-am cumparat zilele trecuta un buchet si… surpriza neplacuta este ca, nu au deloc parfum!
    happy WW!

  4. Cei albi sunt preferatii mei. 🙂 Am surprins si eu cateva instantanee cu crini la Gradina Botanica, dar am gasit doar portocalii, rosii si roz. De aceea i-am ales azi pe cei albi. 🙂

  5. Oooo, ce de frumuseti ! Si eu ii aleg azi pe cei portocalii, au o caldura aparte ce se potriveste zilei … si-mi place asa de mult numele lor … crini de-o zi …

  6. Superbi! Ambii, dar parca, in comparatie, tot portocaliul e mai plin de viata. Celalalt are parfumul in compensatie 🙂
    Si eu sunt pasionata de flori…cred ca se vede pe blogul meu 🙂
    O seara minunata!

    • da,da le-am admirat si eu pe ale tale, niste de detalii de exceptie! 🙂
      parca albul trebuie sa fie ori foarte detaliat ca textura ori in contrast cu alta culoare mai puternica, altfel eu am senzatia ca arata anost in poze.

  7. Minunate imagini! O incantare sa admiri asa fotografii, facute cu atata atentie. Ai o camera foto grozava, dar si ochiul tau alege numai ce-i frumos!
    O zi frumoasa, Red! 🙂

Lasă un răspuns

