Guess What?

Azi avem ghicitori, daca tot e luni si nici iarba nu creste:

1. Carei natii sau zone din Romania apartin costumele urmatoare?

La final

La final o ghicitoare mai usoara: ce credeti ca sunt obiectele din imaginea de mai jos?

Raspuns la provocarea lui Costin Comba- Life In Pictures.

31 de gânduri despre „Guess What?

  1. Știu. Prima poză: după balerini, costumul aparține tribului Geox say Yuxone. Poza doi: geanta roșie ar putea aparține străvechiului cult Givenchy. Poza trei: cred că doamna aparține ”grupului care vorbește non-stop la telefon, chiar și la prașilă”. Iar bilele alea, evident, sunt testicule de elefanți străvezii. Hai că a fost ușor. Next?

  2. Prima: ceva turcesc oricum; a doua… habar n-am, dar poate fi diin Moldova; a treia: din sud (acoperământul ăla de cap, din borangic, culorile aprinse…).
    Iar ultima imagine… ce să zic: niște bule de aer. Sper că-i rece, că pe canicula asta… 😀

  3. Dupa banutii din par, prima vine din India.
    A doua este ursitoarea care sta alaturi de bietele fele, la asteptarea rezultatelor de la bac.
    In a treia fotografie o vedem pe Catalina, asteptandu-l pe Catalin, pregatita pentru plecarea in lume, dar trista din cauza dorului de luceafar.
    Ultima ne arata lacrimile bietului luceafar.

      • Stai sa vezi cum voi fi anul viitor, cand voi invoca toate ursitoarele, sanzienele, ielele, zanele si alte asemenea fapturi, sa imi ajute baiatul. :))
        Multumesc. Un premiu, ceva? Un balon de sapun in care sa plutesc linistita?

      • cred ca cel mai simplu ar fi sa-i dai ore, daca nu ai un mic geniu care face fata cu brio la orice provocare!
        succes maxim!!!
        si in baloanele alea se pluteste…insa am eu o senzatie ca-i o caldura in interior…
        ce ti-ai dori drept premiu?

      • Normal ca este un geniu. Nu asa isi vede orice mama comoara? :)) Nu a mai deschis o carte din generala, dar continua sa aiba rezultate bune. Nu cred totusi ca este suficient pentru bac.
        Premiul nu poate fi altceva decat un alt set de ghicitori. 😉 Normal ca nu refuz nimic, daca te hotarasti. :))

      • cum imi vine vreo idee ti-o dedic.
        mda, stiu ce spui, fiica-mea a citit toate operele la romana in ultimul an. nu-mi pot inchipui ce facea in clasa in timp ce profesoara preda/citea/facea comentariile poeziilor sau romanelor studiate. stiu sigur ca daca as fi fost profesor la ora mea nimeni n-ar fi facut altceva decat materia predata. insa…e usor sa dai sfaturi…

      • Ok, multumesc anticipat. :))
        Stiu eu ce fac elevii in ore. Facebook in primul rand, apoi glume intre ei si/sau pe seama profesorilor, desene abstracte pe caiete, batai, alergari, injuraturi, tigari la baie etc…

      • ai uitat sa spui de carti, campionate intregi de „cruce”. obisnuiam sa comentez ca daca s-ar da bac-ul la cruce, l-ar lua toata lumea!

    • si eu zic ca e din sud, cea cau marama, as merge pe oltenia.
      cea cu banuti nu-i de la noi din tara, i-am auzit vorbind dupa ce i-am pozat, cred ca-s turci.
      nuuuu, erau mari cat digul din spatele lor 😀

  4. :)) Foarte tari raspunsurile citite pana acum, ai niste comentatori cu o imaginatie deosebit de bogata. Gregorie Casa si Vienela merita premiul special al juriului pentru originalitate. 😛 Nu ma pot opri din ras…

  5. Pingback: o carte pentru o duminica « In jurul Kadiei

  6. spre rusinea mea nu prea ma pricep la costume populare :(. insa am mai invatat cate ceva citind raspunsurile…
    ultima imagine! apa, sampon de urzica se amesteca se introduce un pix fara mina si se sufla. rezultatul….ultima imagine 🙂
    iti trebuie plamani dezvoltati pentru a ajunge la acel rezultat 😛

  7. Pingback: Gata! L-am găsit! | coolnewz about hot thingz

Lasă un răspuns

