Wordless Wednesday: Costumes And Instruments

Povestea a inceput la Carmen.

40 de gânduri despre „Wordless Wednesday: Costumes And Instruments

    • asta m-a cucerit si pe mine, dansau in spatele scenei odata cu cei care evoluau, indiferent de hainele multe ce le aveau pe ei sau de zapuseala de afara. asta inseamna pasiune si m-a atras mereu.
      seara faina si tie! 🙂

    • chestia e ca dupa costume eu am crezut ca unii sunt romani si i-am tratat ca atare (desi amabilitatea lor ar fi trebuit sa-mi dea de gandit) vorbindu-le romaneste, mi-au zambit amabili si cand i-am vazut pe scena am realizat ca erau de ex…turci 🙂
      numai bine, alex!

  1. Splendide poze! Costumele femeilor din Turcia sunt grozav de frumoase mai ales ca pe fiecare e cate-un intreg camp de flori 🙂
    La fel irlandezele, cu buclele lor superbe! Felicitari pentru imagini!

  2. toate spectacolele sunt frumoase, pentru ca artistii traiesc cu emotie momentele de pe scena si aceasta vibratie este transmisa spectatorului.
    Frumoase fotografii! happy WW!

    • exact asta e sentimentul, cand ii vezi cat de mult le place ceea ce fac, ti se transmite si tie o stare de bine, pe care o iei acasa dupa spectacol, sa-ti lumineze zilele mai putin roz 🙂
      multumesc!

Lasă un răspuns

