Cum e cu dezbracatul in fata unor straini?

Intrand deunazi in vestiarul femeilor la una din bazele sportive unde am inotat, am surprins o doamna care si-a tras speriata prosopul in fata. Era o sala fara pereti despartitori, asa ca daca esti pudic, trebuia musai sa te inghesui prin toaleta ingusta dand din coate sufocant intre chiuveta si scoica puse strategic. Mi-am cerut scuze ca am inoportunat-o si i-am zis sa continue ca pot sta cu spatele pana isi schimba hainele. A inceput sa rada si mi-a zis ca a facut sport, deci nu e cazul. Ne-am despartit razand, fara sa-i fi studiat detaliile anatomice, pentru simplul fapt ca aveam altceva mai bun de facut, sa-mi trag iute costumul de baie si sa plonjez in apa racoroasa! Am facut gimnastica in clasele mici, avand un vestiar comun si dezbracandu-ne la gramada. Nu-mi amintesc sa fi ramas gura casca in fata unei colege, nici atunci, nici mai tarziu, la orele de sport din liceu. Sunt relativ multumita de corpul meu, oricum alta mama nu mai face si-mi asum greselile sau comoditatile. M-am mai dezbracat intre colege de sala si am surprins de cateva ori priviri cercetatoare, care-mi cantareau rotunjimile sau inexistenta lor. Le-am tratat cu indiferenta, am un ritm rapid de echipare, nu adorm cu chilotii in mana, dar nici nu dobor vreun record de armata. E adevarat ca mi s-a intamplat sa mai arunc cate o privire, dar mereu in directia incaltarilor- dupa care sunt innebunita- sau a unei haine mai deosebite, mai ales daca e echipament special pentru sport.

Concluzionand, n-am nici o problema cand ma dezbrac intr-un vestiar alaturi de alte femei (daca ar fi barbati, cred ca as uita de ce sunt acolo, cu gatul rasucit in studiu aprofundat!), nu am inhibitii de nici un fel, sunculitele sunt acolo unde le-am pus eu, iar hainele mele fara inscriptii sclipicioase de firma nu ma deranjeaza. Cat de pudici sunteti voi? Ati intalnit cazuri ciudate, de oameni care au uitat sa-si desprinda privirile de pe voi? Va inhiba etalarea farmecelor proprii, dar ale celorlati?

45 thoughts on “Cum e cu dezbracatul in fata unor straini?

  1. Si eu innot intre 3 si 5 ore pe zi…La bazinul unde merg femeile au un vestiar urias cu bancute si dulapioare si fiecare se dezbraca in mod natural. Deci din punctul asta de vedere nu ma deranjeaza si nici nu ma simt jenata in vreun fel.
    Cat despre cazuri, m-am lovit si eu de ele, in liceu. Si fiind atunci o fire mai rebela si repezita, i-am spus persoanei respective ca poate vrea si o poza cu mine asa, ca sa ma aiba si acasa. Tin minte ca s-a infuriat…Haha, adolescenta asta!

    • 😆 poate parintii ei n-au invatat-o cand era mica sa nu se holbeze! mai remarc priviri din astea si pe strada care parca imi iau pielea ca smirghelul. uzual le iau ca si complimente 😀

    • 🙂 ba da! unele au in plus, iar altele au in minus si in dependenta de ce au sau n-au devin „pudice”…. nu cred ca m-ar deranja situatia, doar daca s-ar pironi vre-o una cu ochii pe mine… in asa situatie incep sa-mi caut minusurile 🙂

  2. Doctore Casa, Banuiesc ca ai multe paciente. Da-ne si noua o adresa ca ne inscriem pe lista ta. :)) Eu nu am rezerve de dezbracatul in public. E adevarat ca nu chiar oriunde. 🙂 Sunt obisnuita cu anatomia mea si nu sunt interesata de comparatii cu a altora decat poate la modul admirativ. Aproape de mine e un parc superb. Se face plaja topless. La fel si pe malurile Somesului. De la Somes la blocurile din Grigorescu e o distanta de cateva sute de metri. Niste batranei au sesizat primaria ca studentele stau la plaja fara sutien, ceea ce ii oripileaza pe ei. Cred ca de acasa le vedeau pe studente doar cu binoclul. Bineinteles ca recomandarea a fost sa isi mute privirile in alta parte.

    • 😆 cred ca mai degraba le oripileaza pe ele, sotiile batraneilor… ca domnii cred ca se bucura pe saturate de priveliste.
      pe vremuri faceam plaja la cateva sute de metri de grupul de blocuri unde locuiesc, iar unele din vecinele mele, ca si studentele din parcul tau, isi aratau mai pe larg nurii. vecinul de la ultimul etaj era calare pe geam… cu binoclul 😀

      • Anca, poate ca si domnii in cauza sunt oripilati si furiosi ca acum, pe cand este stau intinse la soare, unele aspecte fizice nu ii ajuta. Ce folos ca sunt la gramada cand ei au ramas doar cu privitul. 🙂

    • chestia asta m-a contrariat mereu…nu se holbeaza nimeni gen wowwwwwwwwwwwww ce balcoanee???
      incerci sa te uiti pe pereti? cum faci sa te simti confortabil, gol fiind si nefacand nimic?

      • prima dată cînd am fost într-un astfel de loc, în Austria, nu știam care-i treaba. Era un Crăciun fără zăpadă și evident că nu aveam slip la mine. Am dat vreo 30 de euro pe un slip în decembrie în inima munților. Am intrat la piscină, sauna, etc, trag pe mine respectivul slip și … intru! Toată lumea la giugiubeku gol. Sau fiecare ce avea … Băi, am dat slipul ala jos mai repede decit l-am pus si dupa max 2 minute de jena nu am mai avut nici o problema. OK, te holbezi la una, la a doua … dar nu poti sa te holbezi la toate sau la toti. OK, si? Ce poate sa vada? Ceva mai mare sau mai mic, mai lasat sau mai semeț. OK; de cele mai multe ori ai un prosop in jurul tău. Și cum adică nu faci nimic? Păi tocmai că faci: te relaxezi. Închizi ochii și te întinzi pe băncuța de lemn de la saună și nu te mai interesează nici de ce au altii, nici de ce ai tu. 🙂

  3. Uite mie nu.mi place ce-i place lui Coolnews 🙂
    Si nu e vorba de a-mi placea sau de a accepta- nu imi place sa ma dezbrac intre straini, nu ma simt confortabil. Deci nu e ceva ce as alege eu din pudoare. E ca si atunci cand ti-e frica de apa. Ti-e frica si gata, chiar daca stii inota si stii ca mii de oameni o fac zilnic
    La chestii de-astea marunte cu vestiarul la sport nu ma deranjeaza, n-am nici o problema.

    • cam asa simt si eu, la vestiar sunt ok, insa la o sauna e chestie de timp de stat in acelasi loc cu oameni dezbracati… parca nu-s chiar asa curioasa sa-i vad pe toti fara bulendre 😉

      • am mers in austria, povesteam undeva acum vreun an, parca tot cu tine 😀 toata gasca colegii mei de munca din romania, cu copiii dupa noi si evident in costume de baie 😀
        o galagie pe noi, hlizeala, copiii care misunau cand afara cand inauntru…la final am observat ca se uitau la noi ca la urs, dar ne-au izolat distant. locul era o oaza de liniste, iar noi ne dadeam in stamba. cand fiica-mea a uitat cheia de la camera si ne-am intors, am remarcat ca autohtonii se plimbau lejer cu „complexele” goale. am sughitat de surpriza, copilul a bifat prima infatisare a unui organ pe viu si ne-am tirat urgent de acolo!
        am mai facut sauna si-n turcia, insa n-am prins dezgoliti…

  4. :))
    m-am amuzat cu sunculitele…:))
    nu am nici un fel de problema…ma dezbrac oriunde :)).
    nici priviri nu prea arunc, nu ma intereseaza iar daca altii ma privesc inseamna ca au ce privi 😛
    cu dezbracatul e ok. cu inotul stau mai prost :)).
    te poop….

  5. Nu este o situatie care sa-mi convina prea mult, nu ma simt in largul meu intr-un vestiar cu 20 de femei dezbracate, sa zicem. Nici macar cu una singura. Ma imbrac cat pot de repede si asta e(iti vorbesc acum din experienta avuta la clubul unde inotam si practicam fitness). Nu e ca ma deranjeaza sau ca ma oripileaza, dar nu e nici o postura in care sa-mi placa sa ma aflu. Prefer intimitatea in astfel de momente.
    Pot insa sa spun ca nimeni nu s-a uitat lung la mine, fiecare si-a vazut de treaba ei, ce puteam face, astea erau conditiile.

    • cred ca in lumea civilizata, e ceva firesc sa-ti vezi de hainele tale si sa nu fixezi cu privirea incomod pe nimeni. noua ne lipseste obisnuita in treburile astea, la unele faza ne comportam mai rau ca strabunicile noastre cu poalele pana in pamant.
      pana la urma treaba asta cu dezbracatul cred ca tine si de cat suntem de multumiti cu propriul corp, de siguranta pe care o afisam in raport cu ceilalti.

  6. Cred că totul ține de relația pe care o ai cu trupul tău. Dacă ești mulumită de (sau cel puțin împăcată cu) el, n-ai sfiiciuni față de alții; dacă nu, ai. 🙂

  7. pfui….la corpul meu de divă, cum îți spusăi la articolul anterior…:-)))
    nu știu dacă este de pudicitate vorba, eu una nu pot sa spun că fac asta cu lejeritate, dar dacă necesitățile sunt de așa natură…inchid ochii, schimb țoalele rapid și ies înainte să observe careva ce am și ce nu am. De uitat…îmi place să mă uit pe principiul ”ce-i frumos și lui Dumnezeu îi place”. Nu mă holbez, da o privire admirativă tot arunc. Pe furiș 😀

  8. După anii de armată şi de cămin la facultate, nu mai vreau să aud de „nudism”. Pur şi simplu mă enervează „zgâiala” unora, care n-am ceva mai bun de făcut, de parcă n-au mai văzut oameni dezbrăcaţi. În rest, n-am treabă!

      • Am sala la subsol in casa, sport am facut la scoala generala cand eram copil iar la piscina, strand, plaja publica mixa nu merg. Cand merg in concediu, am destinatii unde este plaja privata. La piscine publice si stranduri nu merg. Nu mi se par igienice si nu-mi place la gramada cu multa lume, galagie, etc.

      • Ei na, nu ai gafat chiar deloc. Esti culmea. 😆 era si normal sa intrebi si sa te miri, caci rareori dai de cate una ca mine. 😆

Lasă un răspuns

