Clatite la Camelot

Am auzit de multe ori de restaurantul acesta, unde se mananca mult, in portii uriase, insa pe mine prietenii nu m-au luat niciodata, considerand ca nu ma calific, nestiind sa infulec la nivelul cerut si doar le stric cheful. De data aceasta am patruns timid pe o terasa goala salivand abundent dupa niste clatite. Am comandat doua portii, una cu visine si nuca, cealalta cu vanilie. Le-am ales perfect asortate, una alba, una… mai colorata! Pana a sosit comanda ne-am racorit cu o limonada, servita rece din niste ulcele smaltuite, mici, de pamant. Localul arata rustic si din cate am inteles se mananca fara tacamuri sau asa i-a mers vorba. Din pacate ora fiind cam intre mese- prea tarzie pentru pranz si prea devreme pentru cina -n-am avut ocazia sa trag cu ochiul in farfuriile altora. Am fost servite prompt si in timp ce am mai derapat  la o barfa mica, au sosit si clatitele. Eu am ales nuca si visinele, o varianta mai putin dulce, decat cealalta optiune care plutea intr-o apetisanta budinca de vanilie. Am facut schimb de impresii, am testat ambele farfurii si am concluzionat ca ne-am orientat bine. In plus, dupa portia mea de clatite cu un gust amarui-acrisor a cazut la fix limonada. In celalalt caz, potrivirea a fost cam fortata si trecerea de la dulce la acru s-a facut cu strambaturi.

O terasa linistita, umbroasa, decorata minimal, cu o servire prompta si oameni amabili. Am ramas putin nedumerita de pustietate, dar hai s-o punem pe seama verii, a terasei fara nici o perspectiva si complet izolata in Complexul Studentesc care misuna de lume, dar pe alte strazi…  sau a zilei din mijloc de saptamana. Mi s-au parut amuzante denumirile preparatelor si am ramas cu regretul de a nu fi incercat ceva mai consistent… dar am in plan sa mai repet experienta si atunci sper sa va pot povesti mai multe.

29 de gânduri despre „Clatite la Camelot

    • a, eu nici nu ma straduiesc, se face miros, fum, e laborioasa treaba, ies multe si m-as plictisi sa le tot prajesc. in plus nu-mi plac atat de mult ca sa fac un munte, dupa 2-3, mi-am facut pofta. asa ca …aleg sa le mananc facute de altii 😀

  1. uite o buna reteta de weekend. Trebuie sa testam mai ales ca ne-ai facut pofta. 🙂 Hmmm… Cred ca nutritionistii ne-ar arata cu degetul a mustrare. Dar de ce s-au inventat pe lumea aceasta compromisurile si concesiile?

  2. Iote așa îți faci tu păcate cu noi, mai ales că n-a sosit încă ora mesei.
    Mie cel mai mult îmi plac alea cu gem de caise. Bune-s și alea cu topping de ciocolată și cu înghețată…

  3. N-am mancat nimic la micul dejun, dar cand am vazut imagnile, gandul m-a dus imediat la clatite cu branza si marar. Stiu ca exista clatite si pe post de aperitiv, nu doar desert.
    Inedita prezentarea limonadei in acele ulcele, pare totul foarte rustic.

  4. Clătitele arată foarte bine, mi s-a făcut poftă, sigur dau o raită și eu pe undeva să savurez așa ceva. Interesant, am crezut inițial că vorbești de restaurantul Camelot din Iași, aflat în Complexul Studențesc Tudor Vladimirescu, în care sigur fac și clătite! Cred că ar merge să fac o postare cu ceva delicios savurat de mine la acest restaurant!

  5. Astăzi trecem pe clătite! Mersi de idee!
    Mi-au plăcut ulcelele din care aţi băut limonada. Cred că este un loc tare fain, unde te simţi bine.
    Un sfârşit de săptămână cât mai frumos, Red! 🙂

  6. Pingback: Glasul roţilor de tren | Iubesc Viaţa

  7. Am fost si eu la Camelot acum cativa ani si mi-a placut foarte mult ideea de restaurant cu tematica medievala.Intr-adevar nu ni s-au adus tacamuri (dar banuiesc ca daca ceri ti se aduc) iar la final ni s-a adus un bol mare cu apa si lamaie pentru curatarea mainilor.Imi amintesc cu placere de painicile pe care le-am servit acolo.Sper sa mai ajung sa gust si clatitele.Arata minunat!

Lasă un răspuns

