A Bit Of Red

picture-014 picture-018 picture-002 picture-007

Raspuns la provocarea lui Costin Comba, Life In Pictures.

28 de gânduri despre „A Bit Of Red

  1. Sunt niste flori foarte frumoase, iar tu ai reusit cateva fotografii magnifice. Le-am vazut si eu la Gradina Botanica, cand am fost ultima data, am incercat sa le pozez, dar a iesit un dezastru. Chiar mi-a parut rau, caci asa, in natura, aratau tare bine.

    • le-am tot pandit, erau in niste tufe imense pe marginea drumului, dar imi era atat de cald ca le-am ignorat zile de-a randul. intr-un final cand am avut si aparatul si chef de pozat erau aproape terminate, de unde si lujerele goale pe alocuri. am postat ce-a fost mai frumos 🙂

  2. Normal ca imi place, doar vorbim despre o floare, o liana exotica si cu un nume sugestiv. Despre profesionalismul fotografului nici nu mai incape vorba. Se dovedeste din ce in ce mai perfectionat, suprinzand detalii si povesti in imaginile sale. 🙂

  3. Eu ii spuneam iedera acestei plante, pentru ca are acelasi comportament. Ador florile astea, pe care le vad in fiecare vara pe zidul unei case de pe strada mamei mele

Lasă un răspuns

