Who Doesnt Like The Brides?

img_1203 img_1187 img_1191 img_1197 img_1200 img_1201 img_1202

Participa la provocarea lui Costin Comba- Life In Pictures.

23 de gânduri despre „Who Doesnt Like The Brides?

  1. Pingback: Visez cu ochii deschişi la… | Iubesc Viaţa

    • nu, am nimerit in parcul rozelor unde era plin de mirese. cred ca a devenit o moda sa faca poze acolo si vin cu toatele. trebuie sa-mi fac drum mai des sambata dupa amiaza sa le surprind 🙂

  2. Cineva mi-a spus odata ca toate miresele sunt frumoase. Vazand pozele tale, tind sa-i dau dreptate…
    Mi-a placut mult de tot „trei generatii”. 🙂 Superba din toate punctele de vedere.

    • hmm, nu. am o rugaminte: poti sa-l trimiti pe adresa care ti-am lasat-o intr-un comentariu la tine, nu cea cu redsky.
      n-o prea folosesc pe celalta si e posibil sa fi uitat parola 🙂

  3. Cât efort pentru reuşita unei astfel de zile! Trebuie să rămână în amintire, ca o zi unică. Ce urmează apoi…aceasta e cel mai important! 🙂

    Seara bună, Red!

    • da, acum e o moda cu tot felul de fotografi profesionisti, cu aranjamente sofisticate. mie-mi plac, sunt amintiri, e placut sa le privesti peste ani, indiferent de evolutia ulterioara a relatiei.
      seara faina si voua, alex! 🙂

  4. Pingback: O floare pentru Sonia « Fata din vis

  5. Pingback: Să poarte costume cu franjuri | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

