The Rum Diary-Johnny Depp

E bine sa marturisesc de la inceput ca nu-mi place actorul si ca am urmarit inceputul filmului din considerente gresite si apoi doar din dorinta de a vedea cum se termina. La fel, nu contest ca e posibil ca Johnny Depp sa fie un actor deosebit, insa eu pana acum n-am vazut nici un film care sa-mi arate asta, ci doar contrariul! Scenarii slabe, joc neconcludent, freza imposibila!

Introducerea fiind facuta, pot sa rastorn mai departe galeata: actiunea se intampla in Puerto Rico, prin anii ’60, iar actorul principal este un ziarist cu pretentii de scriitor, aflat intr-o betivaneala continua. Debarcat pe insula in cautarea unui job, pe care de fapt nu l-a dorit nimeni, intra intr-o lume ale carei legi nu-i sunt cunoscute, penduland adesea riscant intre extrem de bogat si infiorator de sarac. O scurta trecere in revista a saraciei si violentei locuitorilor si a dorintei de imbogatire a putinilor albi prezenti exploatand insule a caror frumusete virgina te lasa fara glas. Din pacate iti revii iute, vazand mizeria, saracia lucie, violenta si distractiile pe pariuri la luptele de cocosi. O viata fara valoare, in care singura preocupare e bautura fara masura, fara bani, in care de plictiseala testau orice aparea nou pe piata droguri, tigari, femei dubioase. Pana la urma insa din toata povestea asta iese si ceva bun. Se pare ca totusi cand ajungi pe fundul oceanului, singura cale sa traiesti este sa te ridici. Tot la fel, eroul filmului foloseste cunostintele dobandite aici pentru a-si recladi viata si a deveni ceea ce si-a dorit mereu,  un scriitor si jurnalist adevarat. Povestea are baze reale si merita urmarita cu un pahar de bautura rece la indemana. Doar pentru cei care il tolereaza pe Johnny Depp, care au doze considerabile de rabdare sau care vor sa-si completeze cunostintele despre Puerto Rico. Vizionare placuta!

20 thoughts on “The Rum Diary-Johnny Depp

  1. Mie mi-a placut filmul asta grozav. Poate ca dau dovada de superficialitate, dar contine una dintre cele mai amuzante scene de situatie pe care le-am vazut ever (cea in care fuge impreuna cu colegul lui cu masina facuta praf, unul in bratele celuilalt :).

  2. Imi place Johnny Depp foarte mult si a fost unul dintre motivele pentru care am luat filmul, dar in afara de cateva scene haioase, mi s-a parut atat de … slab, anost, lent si plicticos. Din punctul meu de vedere nu este deloc unul dintre filmele lui bune, dar arata ca poate juca orice.

    • asa este joaca un rol, cred ca pe mine m-a deprimat rau atmosfera din film, lipsa de speranta, oamenii satui de viata si mereu drogati sau beti din el. trebuie sa fie tare trist sa te „inmormantezi” asa.

  3. Coincidenta sau nu, l-am vazut acum doua seri.
    Am sa fiu sincera, nu mi-a placut. A fost ca un fel de fotografie al unei perioade, ale unei tari, ale unor locuri. Doar ca fotografia asta n-a fost facuta ca o poveste din care sa intelegi oarecum inceputul, sfarsitul, ideea de baza…era asa, mai mult o poza facuta cu telefonul, aruncata in aer, fara substanta…

    • eu ma asteptam la ceva mai mult…dar recunosc ca actorul nu m-a dat pe spate niciodata, asa ca e clar ca-s contra. e un frumusel care mai mult se plimba decat joaca, iar suvitele alea adesea slinoase, ma fac sa-l privesc cu neincredere. poate e prea finut, daca nu-i dur, sa rupa-n doua tot ce prinde, mi se pare anost 😀

  4. Pingback: chef de duca « In jurul Kadiei

  5. Hm, nu sunt tocmai o fana a lui Depp, cred ca stiu filmul, am incercat sa-l urmaresc, nu m-a atras deloc si am renuntat. Eu nu vizionez decat filmele care imi spun ceva inca de la inceput. Iar din descrierea ta, clar nu e genul meu.

  6. Nu stiu daca imi mai place Depp, pe vremuri ma cucerise cu un film mai sensibil, interiorizat… Dar de la Piratii din Caraibe, nu prea mi-a mai spus decat un produs Hollywoodian si-atat.

  7. Singura data cand mi-a placut Johnny Deep a fost cand am vazut Piratii din Caraibe. Avea o fata de tampitel acolo care ma amuza grozav. As incerca sa vad si filmul asta intr-o zi, de curiozitate.

  8. Mie-mi place J Deep dar la filmul asta, era sa intru naibii in hiberbare, hipnoza, orice!
    M-a plictisit teribil
    Nu ca ma asteptam eu la actiune , dar nu m-a miscat nimic, replici rasuflate, personaje banale.
    Groaznic!
    Eu care in general sunt multumita cu orice filmulet. De plictisita ce-am fost nu-l pot uita pe asta!

  9. Pingback: Să poarte costume cu franjuri | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

