Apologise

Dragii mosului,

Avand in vedere ca absentez fara vreun motiv valabil,  ca vara asta coplesitoare  tinde usor spre final si vacanta pe care am obosit s-o astept, e destul de aproape incat se vede la sfarsitul saptamanii viitoare, am sa va cer sa ma iertati: mi-au lancezit ideile si nu pot intra in ritm. Am o stare nedefinita de visare, o nervozitate in a numara zilele, o absolut ravasitoare imposibilitate de a ordona ceva amuzant lizibil interesant. Va rog sa aveti rabdare, imi place sa cred ca mai voi intoarce prajita de soare, relaxata, cu gandurile usoare curgand lin si  povesti noi de departe. Pana atunci insa, voi adopta acelasi program nedefinit, cu mai multe poze decat istorii, cu absente inexplicabile sau comentarii pe blogurile voastre, atat cat sa va arat ca inca sunt pe aici… dar tac.

Va multumesc!

20 de gânduri despre „Apologise

  1. În aşteptarea vacanţei, starea pe care o descrii este de înţeles. Iar în lipsă de idei….mai adu-ne imagini pe care le „vânezi” cu camera ta, atât de frumos!
    O seară frumoasă şi linştită, dragă Red! 🙂

    • asa m-am gandit si eu, doar ca tot zburdand pe afara sau cu nasul prin carti n-am mai ajuns sa le postez.
      multumesc, alex, nu-s la fel de frumoase ca ale tale 🙂
      numai bine si voua!

  2. E starea de dinaintea vacantei mult asteptate. Normal ca esti cu gandul doar la ea, cuprinsa de febra pregatirilor. Abia astept surpriza ca vad ca esti foarte secretoasa in legatura cu destinatia. 😀

Lasă un răspuns

