Antiquities

img_1121 img_1114 img_1117 img_1119 img_1120

 

 

 

 

24 thoughts on “Antiquities

  1. Arată foarte frumos şi sunt atât de potrivite cu peisajul citadin timişorean. Am văzut şi eu mai zilele trecute un magazin de antichităţi la Sinaia şi tare mi-a plăcut. Dar trebuie să ai unde să pui aşa ceva, nu în cutiuţele de apartamente.

    O zi frumoasă, dragă Red! 🙂

    • exact la asta ma gandeam si eu cand le studiam, cum trebuie sa arate o casa potrivita unor asemenea statuete si cu ce fel de mobilier s-ar asorta…
      zi frumoasa si tie, alexandru! 🙂

  2. Aşi prefera „Doamna stilată” din prima imagine în părculeţul de lângă bloc în locul doamnelor care-şi scot căţeii dimineaţa adormite, cu părul răvăşit lăsând în urma lor mucuri de ţigară şi excremente de animale. 😉

  3. ce frumuseti! la început am crezut ca statuile fac parte dint-un grup cu fantana arteziana, abia dupa ce am citit mai atenta, m-am dumirit ca sunt piese puse in vanzare in targul de antichitati din Timisoara. Nici nu am stiut ca exista asa ceva! Multumesc pentru informatie!

    • e de data relativ recenta. grupul de fete cu instrumentele muzicale, face parte dintr-un ansamblu mai mare, care mie mi s-a parut a fi fantana, pentru o cladire cu o curte interioara…
      cu mare placere!

  4. Interesant ca exista un targ de antichitati la Timisoara. Sunt foarte frumoase statuetele. Dar ai mare dreptate, e nevoie si de un spatiu potrivit ca sa fie puse in valoare. Camere spatioase.
    O zi minunata sa ai maine!

  5. As vrea si eu sa avem in Ploiesti un targ frumos si curat, unde sa te poti plimba fara teama ca iti umbla cineva prin buzunare.
    Abia astept ziua in care voi ajunge la Timisoara. Nu stiu in care an, luna sau zi, dar cu siguranta voi ajunge. 😉

Lasă un răspuns

