Zumba la Heaven Timisoara

Locatia in sine nu m-a atras niciodata, e un club de fite din punctul meu antic de vedere, dar ideea ca as putea incerca ceva nou, mi-a aprins beculetul. Am alungat din minte gandul suparator ca fac pauza de orice sport organizat de cativa anisori buni si ca forma mea fizica s-ar putea sa gafaie spre agonie, m-am echipat comod, am supt burtica si m-am infiintat in fapt de seara, in clubul iluminat minimal cu reflectoarein nuante de roz. Sala ampla, terasata, dotata cu canapele confortabile, plina de reprezentante ale sexului ce se doreste cat mai frumos, de toate varstele, cu forme mai mult sau mai putin rotunde. Incalzirea a facut-o o mai veche cunostinta de-a mea, Silvia Jabri, in aceeasi forma fizica debordanta, dupa care a intrat la „incins” invitata serii- Adela Iacob, se pare o somitate in materie, dar pentru o habarnista ca mine, doar o fetiscana plina de nerv, care a demarat programul in tromba, a dansat pe tot felul de ritmuri rapide,  a mentinut intr-un mod absolut debordant contactul cu sala  in cateva minute antrenandu-ne pe toate, mergand la unison. Pasii unii mai usori, altii impleticiti, scuturari de plete (pt cine nu le avea prinse!), zvancnete de posterioare frumos reliefate, pe ici -colo cate o sunculita modulandu-se cu talent pe accente lente sau zvacnind cu ravna pe acorduri ce ar fi trezit orice lesinatura. Cativa fotografi misunau cu agilitate evitand brate si picioare scapate de sub control, barmanul gasise o pozitie comoda sprijinit intr-un cot si plictisit de atata muieret insensibil la orice altceva decat fata care se misca fara oprire pe scena. Din cand in cand baloane de sapun se repezeau intr-o multitudine de culori, transparente, printre mainile care punctau fiecare serie voioasa de miscari.

N-a mai contat daca puteam sa fac miscarea pana la capat, daca imi puteam scutura posteriorul in ritmul cerut, ci doar sa tin pasul, sa prind tot ce se putea si sa-mi consum energia alaturi de o sala plina care respira muzica intr-un sigur gand. Din cand in cand imi roteam privirea, facand piruetele mai mult sau mai putin zapacitoare, moment in care vedeam fetele asezate pe diferite trepte cu fetzele arzand de efort, dar cu zambetul de la o ureche la alta. Sudoarea curgea lac, dar nimeni nu avea timp s-o bage in seama! Cine spune ca nu poti face sport cu placere, greseste! Am dat tot la maxim si dupa aproape doua ore eram stoarsa de toata energia si dorinta de dans, dar satisfacuta pana in ultima fibra musculara intinsa si solicitata intens! Febra musculara am reusit sa o tin la o valoare marunta cu niste nurofen, deci… cred ca-i timpul sa-mi gasesc o sala de zumba unde sa prestez mai des!

Iata si o poza furata de pe facebook-ul Silviei.

12 thoughts on “Zumba la Heaven Timisoara

  1. Ai o forma fizica de invidiat, doua ore de dans, de exercitii, de miscare in ritmul muzicii? Felicitari, asta da performanta, eu dupa doua ore de mers normal, cu mici opriri pentru poze si urcus pe scari, pe zidurile Dubrovnikului, eram oarecum epuizata si cu febra musculara.

    • am inotat destul de mult in concediu (pt nivelul meu de balacitor!) asa ca eram oarecum in forma. in plus, merg zilnic cel putin o ora pe jos si-mi place sa fac miscare.
      orice perspectiva de dans ma bucura mult, poate de acolo energia de care m-am cam mirat si eu, sincer 😆

  2. Aropo de dans, de cînd mi-o venit prietena vieții din Italia am fost în 4 pub-uri! în 3 dintre ele am fost sambata. a fost un adevărat tur de forță. 😀 mi-a plăcut! am dansat ca nebuna. deci încă-s tînără, mi-am zis! 😆

  3. Am o prietena care merge de doua luni la zumba si se cunoaste clar diferenta. Inainte era rotunda si pufoasa, acum mai are putin si ajunge cat mine de slaba, dar cu muschii iesiti in evidenta. 😉

Lasă un răspuns

