Wordless Wednesday: Trees Smiling

img_2529 img_1959 img_2068 img_2500

 

 

 

Povestea a inceput la Carmen.

18 gânduri despre „Wordless Wednesday: Trees Smiling

  1. Sunt Bougainvillea, flori de hartie, nu? Din Grecia… In Grecia, pe unde am fost, eu n-am vazut dar am vazut in Egipt si mi s-au parut superbe. In toata caldura aceea ele erau atat de vii si frumoase.
    Foarte frumoase fotografiile! Happy WW!

  2. Florile din ultima fotografie sunt ale tale? Iti spun de acum ca sunt invidioasa, daca raspunsul este afirmativ.
    Cand ma voi muta la curte (oare se va intampla vreodata? ) primul lucru pe care il voi cumpara va fi planta din prima fotografie.

Lasă un răspuns

