O noua nazbatie: Kangoo Jump

Mda, stiti ca periodic ma plictisesc si cum am energie neconsumata de statul cel putin 8 ore pe zi la birou, caut alternative. Despre zumba voi mai scrie in detaliu in alt post, astazi despre ultima testare: Kangoo Jump. Ca sa stiti despre ce vorbim, iata o exemplificare:

Bun, acum ca ati vazut, inchipuiti-va cum aratam eu cu sosete groase si lungi, pentru ca nu mi-am gasit jambierele in timp util, urcata pe cataligele alea! In prima secunda m-am simtit cam la inaltime, forma curbata a talpii dandu-mi frisoane la echilibru. M-am pendulat eu o vreme de pe un picior pe altul, incercand sa prind mecanismul si apoi am decis sa iau o bara in brate pentru siguranta. Antrenamentul a inceput in forta, arcurile permitandu-mi sa sar, insa dupa cateva minute am simtit ca mi se blocheaza pulpele si cand fetele s-au oprit in echilibru fandate gratios, m-am trantit frumos pe scaun, sa invat cel putin teoretic cum devine treaba. Stati asa nu va grabiti, ca n-am abandonat, ba chiar dupa o vreme am priceput instinctiv (cred?!) cum trebuie sa sar, chiar daca pirueta mi-a iesit doar pe un picior, nu pe doua, cum facea toata lumea. Ba chiar spre suprinderea mea maxima, spre final topaiam ca o cangurita lovita de streche, in ritm cu toate celelalte si aruncandu-mi picioarele in toate partile. Eram lac de transpiratie, rosie la fata toata in flacari, dar multumita ca am trecut proba de foc si nu m-am dat cu rotile, pardon arcurile, in sus!

E un antrenament cardio, un pic mai dur decat mi-am propus eu sa fac, acum neavand nimic de obiectat contra vietii si nedorind sa pocnesc pe nimeni drept in viziune cu forma mea fizica de invidiat! Ah, am uitat sa precizez, antrenamentul acesta face parte din pregatirea pentru un Master Class din zilele viitoare, la care mi-am anuntat participarea si la care sper sa ma descurc.  Oricum voi sta intr-o parte mai umbrita a salii, sa pot rade daca fetele astea obsedate de „work hard” o iau razna! Daca supravietuiesc incercarii, revin cu amanunte!

14 gânduri despre „O noua nazbatie: Kangoo Jump

  1. :)) cat am ras! esti foarte tare!!! si eu am facut kangoo jump si mi-a placut maxim sa ma topai! cand am iesit de acolo prima data, avea impresia ca topai si la volan, cu tot cu masina :))
    eeee master class!!! asa da! o sa te descurci cu siguranta! bafta!!!

  2. îmi permiți un sfat? tu ești slabă, n-ai nevoie de chestii din astea hard care să te slăbească și mai tare. ți-ar trebui mai degrabă fitness, ca și mie de altfel. 😉

  3. Super … ce potrivealå, chiar acum am citit pe news feed-ul de Fb. de la pagina Ioana Maria Moldovan Oficial care scria cå: „cel mai bun remediu antistres e o orå de miscare pe ghete Kangoo Jumps,…” si chiar era si o foto cu ea tzopåind cu faimoasele ghete 😉
    Antrenamentul nu te slåbeste, din contrå dezvoltå musculatura si este foarte recomadat de fizioterapeutzi ( aici in No.) Tot la recomandarea fizioterap. fol. mai tot timpul, dar mai ales la servici incåltzåminte de la http://www.powermaxx.no/maxxshop/home.asp
    Mult succes 🙂

  4. Initial am vrut sa trec peste filmulet, sa citesc articolul facand abstractie de invitatia ta. Apoi mi-a fost teama sa nu ma dau de gol, nestiind ce se ascunde in film. Acum nu pot spune decat ca vreau si eu sa devin o cangurita lovita de streche. M-a cucerit nebunia asta. :))

  5. Traiesti la maxim in ultima vreme, dupa cate vad! Ce urmeaza? Salturi cu parasuta, automobilism viteza, planorism 🙂 🙂 🙂 ? Bafta in tot ce faci!

Lasă un răspuns

