Kangoo Jump la Park Place

Ramasesem datoare cu povestea ultimei ispravi pe catalige. Sala de la Park Place a devenit in curand neincapatoare si pe parcursul zbaterii colective m-am tinut cu dintii de spatiul alocat, imbrancind ca din greseala o juna care a migrat din alta pozitie bagandu-se cu tupeu in fata mea si incercand sa nu intru in spatiul de umbra pe care-l facea scara cu turnura ampla ce ducea la etaj. Eleganta ea(scara, nu juna!), insa obtura la fix dama ce se producea pe scena, astfel incat daca nu te muncea coregrafia proprie, ajungeai sa sari pe loc ca un cangur pierdut din marsupiu.

Kinga, cea care a tinut paginile ziarelor in strans contact cu Nicoleta Luciu, s-a infipt decisa pe scena, alaturi de doi baieti in tricouri si sepci rosii, cu totii in forma de zile mari si topaind lejer pe „cangurele” si facand echilibristica la mare arta, lucru care marturisesc cinstit, mie nu mi-a prea iesit. Am luat un stalp in brate pana s-au terminat ei de fandat si cand au inceput cu treburile serioase, aruncat de picioare si topait in toate directiile, am inceput sa „vorbesc” pe limba lor.

Programul in sine a fost complet aiuristic, adica vreo 30 miscari noi, aratate doar de cateva ori si apoi combinate cate una din fiecare, trecand prin tot ce experimentasem pana atunci. A iesit o varza absolut mirifica! Ei erau cu bratul stang sus mergand spre dreapta, noi cu piciorul drept pe sol mergand in spate, ei fandati aplecati spre sol, noi zburand la dreapta cu bratele larg deschise si cam tot asa, ei facand una si noi ramanad la miscarea anterioara sau inventand  altele pe baza celor ce ne aminteam vag printre topaituri.  Din cand in cand draga de Kinga nu uita sa ne aminteasca sa zambim ca ala e muschiul cel mai important care trebuie lucrat, iar eu bolboroseam in surdina despre rudele ei apropiate sau indepartate! Cert e ca o parte din auditoriu si-a bagat picioarele la propriu si s-au asezat pe banchetele laterale sorbind din sticlele de apa plata, doar privind, iar noi cei care insistam sa cangurim mai departe, le-am urat de bine ca s-a facut un pic mai mult loc de topait si am incercat in van sa prindem miscarile pe care cand le-am oarecum potrivit, tocmai expirase timpul.

La final s-a facut shooting prelungit, moment in care noi ne-am extras din peisaj sarind peste programul nutritional care urma. Una peste alta, am facut miscare (lucru perfect!), am aruncat o privire la una din tipele curtate de presa (lucru fara de care putea trai la fel de bine ca si pana acum!) si astfel am spart mitul ca Master Class-ul e mai bun ca o ora obisnuita de kangoo. Deci… la pomul laudat, nu se merge cu sacul!

14 gânduri despre „Kangoo Jump la Park Place

    • as mai fi stat, dar s-a terminat. o parte din timp am privit ca nu prindeam ritmul, asa ca eram odihnita :)))))))))
      n-am intrebat-o, dar i-am auzit de unii de la ceva televiziune cum comentau dupa ce i-au luat interviu si radeau…

  1. Aaaah, nu pot sa vad videoclipul, e interzis in tara mea
    Auzi, Kinga asta e clujeanca din intamplare? Si asa mai…solida? 😀
    Red vreau sa te rog sa modifici in blogroll numele blogului meu. E Hapi (de la zeul Nilului) nu Happy. Daca mi-as fi pus un astfel de nume, garantat scriam numai despre ultimele colectii de rujuri roz si nu-i chiar asa 😉
    Nu c.ar fi ceva rau sascrii despre rujuri 🙂

    • scuze, am sa corectez imediat. stii, cand am inceput sa te citesc asa te-am perceput ca „happy” pt ca-mi starneai mereu zambetul si uneori rasul copios.
      kinga e micuta de statura si slabuta, dar se misca bine. probabil nu-i aceeasi tipa si habar n-am daca-i clujeanca, nu urmaresc stirile si nici can-can-urile de la tv, ma plictisesc 🙂

  2. Kinga arata foarte bine, are un corp zvelt, tonifiat, excelent lucrat, nu cum au sarit presarii ca ar avea sunci…ca nu e asa fit cum se spune si cum ar trebui dupa atata sport. Din imagini si din clipuletul tau pare o femeie slaba.
    Imi place sa ma uit doar, nu cred ca-l voi incerca vreodata. Tot cardio ramane baza. Si inotul, evident. 😛

Lasă un răspuns

