Jurnal de vacanta: Ziua 9- Egremni

Intruna din serile petrecute la taverna unde am incercat sa invat sa dansez greceste, cand l-am intrebat pe batranul lup-de-mare, care plaja de pe insula i se pare cea mai frumoasa, a spus Egremni. Trebuie sa recunosc cu mana pe inima, ca dupa ce am vazut-o i-am dat in intregime dreptate! Aceeasi culoare superba de apa ca la Porto Katsiki, insa pe o suprafata larga, unde au loc sa se desfasoare toate gandurile, visurile si sperantele unei vacante de vis.

Dupa o bucata de drum prin deja cunoscutii munti, cu serpentinele inguste si pinii de un verde intens, inaltandu-se ascutit spre cerul de un albastru, care acum la ceas de iarna e doar o amintire frumoasa, marea ni s-a deschis la picioare, intr-o perspectiva larga, dantelata, cu umbrelute aranjate meticulos si un pietris de marime medie, dar cu un colorit palid, spalat lent de valurile care se intindeau lenes si se retrageau chemandu-ne la baie. Am platit iute locurile si ne-am aruncat in valuri, dupa scarile coborate cu nerabdarea de a atinge marea abia tinuta in frau.

img_2683 img_2673 img_2677 img_2681

Mi-a placut mult plaja, iar muzica ce izvora de la barul de la baza scarilor, ne-a facut sa dansam de cateva ori, simtind mai puternic aroma vacantei. Spatiul fiind destul de larg, iar lumea putina am putut sa ne bucuram de toata intimitatea, ba chiar satula la un moment dat de lectura si valuri am urmarit amuzata sedintele foto ale unei fete ce-si adusese o buna parte a garderobei cu ea. M-am distrat sa vad ca avea variante ale unei rochii in mai multe culori si sa-mi dau cu parerea care-mi place mai mult, iar la final cum s-a echipat in ciorapi subtiri si si-a luat casca de motor, plecand impreuna cu baiatul ce-o pozase.

img_2770 img_2744 img_2760 img_2761 img_2769

Seara a coborat repede, parca la mare timpul zboara si m-am trezit din nou in fata unui asfintit in nuante roz-mov, reflectat lucios in apa atat de dureros de albastra. Cred ca dupa o asemenea insiruire de plaje, cu atatea frumuseti si ape clare, imi va fi greu sa mai fiu uimita sau sa cad secerata de alta culoare de mare. La ora asta, am senzatia ca nu se poate mai frumos de atat sau poate sunt eu un om prea usor de multumit!

 

15 thoughts on “Jurnal de vacanta: Ziua 9- Egremni

  1. Stii cat am rascolit netul in cautarea unei fotografii bune, cu nori asa cum imi imaginam eu, pentru articolul de duminica?
    Nu puteai sa pui aceste poze mai devreme, sa fur si eu una? :))
    Ai prins si cateva valuri mai agitate, care imi plac mult.

    • cam asa stau si eu… insa de cativa ani parca am devenit mai permisiva, se pot face lucruri dragute si iarna, mai ales la o cabana sau pe o partie, nu asteptand autobuzul in statie 🙂
      bine ai venit!

  2. Nu s-a inselat batranul lup de mare, nici nu avea cum. Este un mic colt de paradis…
    Nici nu sti ce sa admiri mai repede, albastrul marii sau asfintitul magic. Cu ce imagini de vis ne-ai delectat azi! 😉 🙂

  3. Pingback: Viermele elegant | coolnewz about hot thingz

Lasă un răspuns

