Zumba Timisoara

Daca tot am prestat de curand, pana nu ma paraseste elanul , am zis sa-mi caut o sala unde sa ma zbat. Fiica-mea nu mai ia ore simandicoase,  asadar nu mai am nici un motiv sa ma extrag din executare activitatilor de transpirat si chinuit musculatura. Am zarit din autobuz o sala care-mi era in drum, am dat un ochi dar programul nu mi-a convenit, am luat doar numar de telefon… si am plecat ganditoare acasa. Dar cum net-ul este prietenul tuturor, am gugaluit si ce sa vezi? In curtea unui liceu (ati ghicit tot de pe traseul zilnic!) se presta de zor activitate in fiecare zi, drept urmare am sunat, m-am programat si in dinti cu echipamentul, m-am infiintat la locul faptei. Lumea de toate varstele, fete amabile, vorbarete, instructorul si sotia, tineri, blonzi si foarte draguti. M-am mai muncit eu si prin alte parti, dar oamenii erau destul de reci, iar relationarea minimala, desi eu-s vorbareata si zambacioasa, cam peste tot (ca daca-s muratura, stau acasa!). Ora a debutat la fix, zambetul era la el acasa, am facut sport razand si am obosit si asudat abundent fara sa realizez, incercand sa invat pasii, sa punctez in ritmul muzicii cu strigate si  sa particip activ la atmosfera electrizanta care molipsise sala. Era imposibil sa stai serios, sa nu participi din tot sufletul la zbaterea colectiva, iar muzica iti strecura furnici in talpi care se imprastiau cu viteza maxima prin tot corpul, facandu-te sa dansezi fara oprelisti. N-am realizat cand a trecut timpul, dar mi-am simtit corpul intins, comprimat, plin de energie care a explodat in ritmuri latino zapacitoare. La final s-a facut un cerc mare, in care ne-am tinut de maini, ne-am asezat ghemuiti, am numarat 1-2-3 si am sarit vertical strigand „zumbaaaaaaaa!!!”

Aveam nevoie de o schimbare de ritm, de oameni veseli si plini de energie, de un consum sanatos al stresului care clar imi imbunatateste starea psihica si in mod si mai clar pe cea fizica. Deci, mai nou sunt fan zumba!

16 thoughts on “Zumba Timisoara

  1. Ce bine ca ai gasit un sport care ti se potriveste, pe care-l poti face cu zambetul pe buze. Ideal e ca ai gasit oameni comunicativi, prietenosi, mai mare dragul sa petreci o ora doua pe zi intr-o atmosfera calda.
    Eu ajung epuizata de la job, dar vad ca sunt oameni care au suficienta energie ca sa mai mearga si la sala dupa. Mi se pare uimitor! 🙂

Lasă un răspuns

