Aerobic de testare: Strike Zone

V-ati prins, unde e rost de ceva noutati, hop si eu! Aerobicul acesta e din cele lente, pentru cei carora le place sportul asa la poezie, fara lovituri turbate, sarituri smucite si batai de inima sufocante. In plus, eu abia facusem vant unei raceli, rezervele mele de energie erau spre zero, insa compensam prin bunavointa.

Oricum, imi propusesem sa testez un centru nou de fitness pe care-l pomenea toata lumea, dotat cu doua sali, dusuri, sauna si tot felul de bazdaganii de sarit, de intins, de strofocat muschii si pana la urma, indirect,  mintea. Am intrat in sala de la etaj si am preluat cele doua bile Mo.Ma( Movement Management), remarcand ca-s destul de mari cat sa-mi ocupe intreaga palma, in sensul ca trebuia sa ma tin de ele, nu sa le tin! Antrenamentul consta in patru parti, in care cumva te confrunti cu cele patru elemente din natura foc, pamant, aer, apa, prin miscari diferite care-ti testeaza echilibrul, rezistenta si gradul de vointa.

Antrenoarea foarte amabila explica fiecare zapaceala pe care o executa, doar ca eu in scurt timp desi totul era foarte lent, am simtit ca-mi intepeneste gatul, ca umarul defect da semne de oboseala, ca spatele refuza sa se indrepte. In pozitie verticala, am potrivit miscarile intr-o oarecare masura, dar pe sol, mi s-a facut frig, iar deschiderea usii de la terasa nu m-a bucurat foarte tare. In plus pentru a lua legatura cu pamantul a trebuit sa ma descalt si sa-mi pun talpile goale pe sol, o senzatie placuta vara, cred, dar la vremea asta, ma preocupa mai mult cum sa-mi pastrez caldura decat s-o imprastii. Cert e ca mi-am intins cam toti muschii existenti, pe unii chiar mai mult decat mi-as fi dorit si tot weekendul am umblat ca teleghidata.

In ansamblu mi-ar fi placut mai mult daca sala ar fi fost mai calda, in conditiile in care miscarile erau prea cuminti ca sa ma incalzeasca. M-a incantat modul de abordare si amabilitatea deosebita a antrenoarei care s-a ocupat de fiecare fata in parte pentru o abordare corecta a miscarii, calmul si linistea care m-a insotit dupa terminarea orei. Nu e tocmai genul meu de aerobic, eu preferand chestiile mai zbatute, cu aruncari de membre in toate directiile sau pocneli imaginare adresate celor care m-au suparat peste zi, dar din cand in cand e benefica o diversificare.

12 gânduri despre „Aerobic de testare: Strike Zone

    • carmen, aici zumba e un fenomen, nu doar un mod de a te pastra fit, o stare de spirit si o nota puternica de buna dispozitie. 🙂
      practic zumba de cateva timp. mai incerc uneori si altceva …
      pup si eu!

  1. Ti-ai propus sa incerci toate posibilitatile de distractie din Timisoara? Daca aflu ca avem ceva deosebit prin Ploiesti sa stii ca iti trimit o invitatie. Vad ca esti plina de energie. :))

Lasă un răspuns

