Zumba la Oradea(prima parte)

Din cele cateva executii in  prea putinele saptamani de cand activez la zumba, am prins ideea ca se fac „iesiri” si ca exista o adevarata trupa de distractie. Mi-am inventariat agenda goala pentru weekendul care tocmai a trecut si am zis de ce nu? Imbarcare intr-un Fiat-doblo, doldora de gagici si viteza la Oradea! Initial am stat stinghera, sunt cam noua si toate fetzele imi sunt mai mult sau cam tot timpul, straine. Totusi dupa 3 ore de convietuire- impartasire impresii despre zumba si tot felul de alte probleme „spinoase” muieresti, cu o pauza scurta de alimentare de ciorba sau salata, la Milenium-Salonta, am parcat pline de voie buna in fata Casei de cultura din Oradea. Modelul cladirii-tipic tuturor edificiilor de genul acesta prezente in marile orase ale tarii, ce a fost nou, a fost atmosfera de-a dreptul incendiara, la demararea Master-Class-ului. In jur de 100 de fete, dansand, strigand, salsand sau sarind, au (am!) alungat pentru cateva ore linistea si pustietatea holului de la intrare. E drept ca forma mea fizica nitel gafaietoare a protestat de cateva ori, dar am strans din dinti, incercand sa tin pasul si sa nu ma las doborata de oboseala drumului ori a saptamanii aproape incheiate. Desigur ca apa a siroit pe noi la final dar si buna dispozitie in aceeasi masura! Dupa incheierea show-ului, s-a facut sedinta de poze, moment in care am sesizat ca inca n-am atitudinea potrivita si nici aruncarile de membre in aer, care fac deliciul instantaneelor…  dar promit sa lucrez la asta!

Daca ma intrebati cum mi s-a parut orasul Oradea, va trebui sa va dezamagesc nitel: am circulat in duba, spre si de la pensiunea din afara orasului, unde ne-am cazat. E adevarat ca n-am vazut nimic in jur, dar la fiecare curba ne-am amestecat intre noi, ne-am balansat in toate directiile si ne-am dat cu presupusul cam pe unde ne aflam, ba chiar la un moment dat cand am inceput sa coboram numai gagici din spate, am zarit cateva priviri de trecatori nedumerite, care ne-au starnit puternic rasul!

Pensiunea Larisse este undeva dupa Felix-ului (nu ma intrebati unde, ca nu prea stiu sa va dau detalii, decat referitoare eventual, la timpul scurs!), o zona linistita, deocamdata la ora aia, inconjurata de intuneric. Un dus rapid, echiparea si iesirea in oras, la „The One”-un club lucios-sclipicios, cu muzica house si basi puternici. Timpul petrecut acolo mi-a amintit ce organe am in interior si cum imi poate vibra sternul in ritm de bum-bum si buntzi-buntzi. Animatoare languroase, fum dens, dans la gramada si un mojito care arata ca un acvariu cu alge decedate de ceva ani, de un gust neinteligibil. Abia spre finalul serii/noptii cand a inceput sa se dizolve gheata, zaharul si lamaia, bautura a inceput sa aduca a ceva comestibil, lucru care ma face curioasa sa mai incerc si alta data… poate! Cum spuneam muzica n-a fost grozava, insa conteaza mult oamenii alaturi de care o imparti, asa ca doar simplul fapt ca am fost in compania lor pentru mine a fost destul! Dupa miezul noptii ne-am mutat in alt club, imediat dupa colt, „Columbus Cafe”, unde am dat de alt gen de muzica, mai pe gustul meu. Localul era ingust, etajat, construit ca o barca avand parame, panze si un fel de punte, pe care m-am ondulat o vreme si m-am minunat de ponderea masiva barbatilor neinsotiti. Un tip delicios simtea toate piesele, ancorat in mijlocul peisajului si gesticuland sensibil la fiecare modulare a muzicii! Spre 3 noaptea am ocupat iar loc pe podeaua dubei  vociferand, razand, povestind, am amerizat la pensiune si in scurt timp la sforait intr-o liniste care mi s-a parut ireala dupa zgomotul infernal suportat pana atunci!

img_2850 grup1 img_2827

-va urma-

 

 

14 gânduri despre „Zumba la Oradea(prima parte)

Lasă un răspuns

