Wordless Wednesday: A Quiet Place

Povestea a inceput la Carmen.

img_2823 img_2824 img_2825 img_2830 img_2832 img_2835 img_2817

30 de gânduri despre „Wordless Wednesday: A Quiet Place

  1. Sorry, dar pe tel. nu am våzut bine foto, dar acum am fost mai atentå la detalii 😀 . Så intzeleg cå, la pensiune era expo. de muråturi … si pe gustate? Am gura plinå de apå :-))

  2. asa-si faceau reclama, aratau atat de bine ca nu m-am putut abtine sa nu le imortalizez 🙂
    de gustat n-am gustat decat o ciorba, urma sa ma zbat in destul de scurt timp si nu m-am riscat sa mi se faca rau.

  3. Frumoase locuri, iar murăturile par foarte gustoase. Mă întreb ce este în borcanul ala mare din ultima fotografie, arată original felia de țelină cu bulinele din morcov, cred și ardeiul roșu (?) cu bulinele alea albe. Fain!

Lasă un răspuns

