Zi de muzica: All For Love

Ca sa pricepeti unde bat, iata intai clipul:

Protagonistii cred ca-i cunoaste toata lumea, mie imi plac in mod deosebit toti trei, Rod Stewart a cam disparut de pe scena, insa vocea inconfundabila inca imi trezeste amintiri, Briam Adams, de la Robin Hood incoace, al carui timbrul ragusit exact atat cat sa transforme muzica in soapta,  si desigur inconfundabilul Sting, care-mi cade bine la orice ora, indiferent de dispozitia sufleteasca, anotimp sau perioade din luna. Dincolo de muzicalitatea speciala a piesei, care cu asa participare nu putea sa iasa decat de exceptie, imi place contrastul dintre ei, Rob Stewart cu haine pompoase si freza lui curentata, Brian simplu, fara sa iasa in evidenta, iar Sting non-conformist purtand un fel de fusta si cizme haioase, o combinatie la prima vedere cel putin ciudata, dar care in muzica nu are nici o importanta si se pare ca nici in prietenie. Vazandu-i cantand impreuna si inghiontindu-se amical, vad imaginea clara a unor prieteni care impartasesc o pasiune impreuna, se distreaza sau muncesc cu drag, serios dar zambind, dand mai departe starea de bine si bucuria unei intalniri, revederi sau alaturari de talente.

Si pentru ca azi e vineri, zi aproape in/de weekend, in care toata lumea se viseaza departe de lucru, va provoc la muzica, o piesa sau mai multe care va trezesc amintiri placute, prietenie, caldura sufleteasca, soare sau orice considerati voi ca va face sa va simtiti deosebiti, frumosi, iubiti!

11 thoughts on “Zi de muzica: All For Love

  1. Muzica celor trei este cu adevarat deosebita, iar melodia aceasta e una din favoritele mele. O postare care imi aduce aminte de anii…tineretii. 😀
    Un weekend plin de caldura(sufleteasca) iti doresc si eu! 🙂

Lasă un răspuns

