Din nou blogmeet timisorean

De data aceasta in Irish Public House, un local din buricul targului care tocmai imi lipsea din panoplie si pe care l-am bifat cu ocazia aceasta. Atmosfera intima, mese si bancute din lemn inchise la culoare, tone de sticloante insirate pe pereti, lume destul de rarefiata la sosirea mea. Desigur ca fiind doar la a doua participare nu cunosteam aproape pe nimeni, asa ca am luat loc la o masa singura, asteptand sa vina organizatorul, urmarind oarecum distrata cei doi tipi in sacou care jucau sah si doua simpatice ale caror priviri le-am scanat, dar nu mi-a dat nimic relevant. In timp ce ma acomodam cu ceaiul si feliam decorul, au aparut si cei doi oameni pe care-i cunosteam, m-am bagat la conversatie cu fetele si in cateva scurte minute s-a inmultit gasca. Evenimentul serii l-a constituit prezentarea de „macarons” – „Carousel des delices” suprinzatoarele dulciuri intr-o mare diversitate coloristica, un fel de bezele fine din faina de migdale, aduse direct din Franta si concursul in patru etape de cultura generala privitoare la gastronomie, moda, politica si alte cate si mai cate amanuntite, care mi-au demonstrat (cum altfel?) ca am lacune frantuzesti imense si ca tare, tare, mi-ar trebui macar o vizita la Paris, sa-mi mai completez cunostintele! Foarte simpaticele gazde ne-au incurajat sa ne storcosim creierii pusi pe bigudiuri cu ondulatorul, insa pana la urma echipa noastra a cucerit doar un merituos si mult ravnit loc 2, din 3 participante. Inutil sa spun ca am facut scandal cat 3, am pleznit intrebarile la nimereala pe unele ghicindu-le la milimetru, iar pe altele ratandu-le glorios. Cel mai mult mi-a placut insa modul in care patru oameni aproape necunoscuti am facut rapid o echipa si am  incercat impreuna sa fim mai buni decat unul singur. E drept ca am simtit o urma deranjanta de invidie cand am vazut cutiile de macarons frumos impachetate ale invingatorilor si am salivat abundent gandind la gustul lor, insa pana la urma a contat participarea si distractia… in plus dulciurile ingrasa!!! (hai ca pana la final am fost oarecum fairplay!)

O alta mare surpriza a serii a fost Dojo, care m-a sprijinit tare mult pe la inceputurile mele „glorioase” intr-ale blogeritului (la propriu sau cu o multime de sfaturi generale pe care le-am citit avid in sectiunea special creata in acest scop, evitand unele penibilitati de incepator) si careia am avut acum ocazia sa-i multumesc. Pana la urma atat ne-am povestit, ca m-a dus pana acasa cu Dojomobilul, sa mai dezbatem una alta, necuprinse in decursul serii.

Teribil ce mi-a placut si intalneala aceasta, se pare ca numarul blogerilor timisoreni este destul de mare, asa ca voi da mereu peste oameni, intamplari si povesti noi!

img_2903 img_2898

8 thoughts on “Din nou blogmeet timisorean

  1. Imi plac prajiturile franturzesti (macarons nu sunt o exceptie :)) desi cam ard la portofel! Interesant acest mod de abordare pt intalniri, banuiesc ca asa nu ati mai vb despre bloguri sau cel putin nu la fel de mult :))

  2. Dojomobilul… :)) Ce bine suna… :))
    Mereu am trait cu impresia ca la Timisoara s-au adunat cei mai buni si mai simpatici bloggeri din tara. Mereu intalniri, evenimente, toata lumea ii cunoaste, toata lumea ii apreciaza.

  3. Dar tu socializezi serios, nu gluma, nu ratezi nicio ocazie de a intalni oameni interesanti sau de a te distra. Foarte tare!
    Mi-a placut mult cum ai facut haz de necaz in final. 😉 Toata lumea lauda aceste prajiturele, eu as incerca doar de cacao.

Lasă un răspuns

