Balul bobocilor ETC- Timisoara

Ultimul bal la care am participat a fost acum 1000 de ani, in anul intai de facultate, cand am urmarit ceremonia stand pe varfurile degetelor de la picioare, incercand cu disperare sa vad ceva peste marea de capete din fata mea. Am considerat ca experienta asta mi-a fost destul si am evitat cu nepasare orice manifestare de gen. Pana cand intamplarea a facut ca odrasla familiei, boboaca-en-titre sa se pregateasca asiduu vreo cateva saptamani pentru tot felul de dansuri, moment umoristic, sa piarda nopti la repetitii,  sa-si caute  rochii si costumatie adecvata. Drept urmare, am devenit curioasa ca o mama bagacioasa si dupa ce am aflat ca mai sunt si alti parinti, m-am infiintat in No Name, un club oarecum in voga. Decorul si mobilierul bombastic m-a cam dezumflat, insa cand au inceput sa se roteasca reflectoarele, totul a capatat alta dimensiune.

Concursul a inceput cu uzuala intarziere, insa a fost interesant, perechile expunand o tinuta elaborata, dansand cu destul talent pentru a-si masca emotiile si dovedind o imaginatie deosebita in crearea momentului de circ, care trebuia sa fie original si amuzant. Costumatii colorate, animale, clovni, dresoare sexi de circ, trotinete si cutii din care au iesit papusi in marime naturala, un leu pletos, un iepuras saltaret, un magar dansand frenetic, toate s-au intrecut in aclamatiile asistentei care-si sustinea cu sarg preferatii. A urmat o proba de spart baloane pline cu faina, ou, lapte sau te miri ce lichide dubioase cu un cui fixat de sapca, cui ce pendula si care-i facea pe saracii baieti sa sara de multe ori pana nimereau ceva in hohotele de  ras si exclamatiile tuturor. Ultima proba a supus fetele mai delicate la o usoara provocare trebuind sa gaseasca intr-un amalgam de lichid gretos agrafe, capace, brichete si alte lucrusoare mici, pitite la fundul vasului sau plutind printre taitei. Dorinta de a castiga le-a facut insa sa treaca peste senzatiile neplacute si sa gaseasca obiectele unele cu o mana altele cu doua, dupa ingeniozitate si viteza de reactie a fiecareia.

Momentul final de deliberare a durat putin, cat timp a jonglat un baiat abil cu sticle si flacari, iar un altul a imitat basii unei orchestre. Putin surprinzator Miss n-a primit diadema uzuala pe cap, iar castigatorii in afara de felicitarile verbale nu s-au ales decat cu faima printre colegi. Una peste alta a fost o seara plina de culoare, muzica, dans si momente amuzante. Imi place sa cred ca experienta pregatirii unui astfel de spectacol si bucuria de a se simti bine pe scena a contat mai mult decat scopul final.

iepurasul dansatorbreak dance on the floorinainte de spectacoltigrul si ghemulsalsa

dresoarea de clovnfelicitari castigatoareicu masinaun clovn si-o frumoasacautand prin taitei

12 gânduri despre „Balul bobocilor ETC- Timisoara

  1. Ce amintiri! Nici nu mai tin minte cand am participat ultima oara la un astfel de bal!
    Sarcinile la acesta mi s-au parut complexe si destul de grele. Cred ca organizatorii ar fi putut sa le ofere ceva tuturor pt participare!

  2. Cred ca a fost fun atat pentru ei, pentru concurenti, cat si pentru voi, pentru spectatori. Un show in toata puterea cuvantului, foarte eleborat, muncit, care merita rasplatit (macar) cu aplauze entuziaste daca nu cu premii mai mult sau mai putin simbolice.

  3. Primul si ultimul bal al bobocilor la care am participat a fost la inceperea facultatii. In afara de privirile colegilor mai mari, aflati acolo la vanatoare de prospaturi, nu-mi amintesc mare lucru. Probabil ca nici nu am ce. Mai bine ne-am distrat dupa bal, acasa la una dintre colegele de an. 🙂

  4. Anul trecut am fost si eu cu al meu båiat la balul lor, doar la spectacolul de inceput care era si pt. pårintzi. De pe la ora 9 pm si panå la 12 pm au råmas doar tinerii si 2 profesori. Anul åsta nici un pårinte si o så tzinå toatå noaptea, pt. cå sunt ” mari” cl.a10a, adicå ultimul an de sc. gen. Iar de la anul incepe 3 ani de liceu.
    Frumoase foto 🙂

Lasă un răspuns

