Person Of Interest

person of interestNu v-am mai povestit de mult timp cu ce seriale ma delectez si cum tot rasfoiesc destule, in conditii de vreme prea cainoasa pentru a sta mult afara, iata unul dintre ele: Person Of Interest. De factura politista filmul il are ca erou principal de „injuratul Ben” din Lost, ce aici are rol pozitiv. Mi-a luat pret de jumatate de episod sa-mi sting raca contra lui, dar stilul impecabil, clasa si profesionalismul personajului, m-au cucerit. Finch, aduna de pe strazi un fost veteran de razboi, John si-l face omul lui de incredere in a salva diverse persoane, ale caror numere sunt extrase de o misterioasa masina-computer, persoane a caror viata este amenintata sau care pot prezenta pericole pentru altii, la un moment dat. Serialul are accente comice destepte, un scenariu destul de bine conceput si greu de anticipat. Tandemul Finch-John functioneaza ireprosabil, primul stand la butoane, al doilea actionand cu doi pasi mereu inaintea politiei, oferindu-le pe tava problema gata rezolvata. Desigur ca John bate tot ce prinde, indiferent de numar si desigur fara a i se clinti linia costumului care-l imbraca impecabil sau a ridica cu vreo tonalitate vocea. Dar faptul ca ii rupe in bataie pe obraznicii care fac talente, nu irita, ci amuza!

Pe parcursul seriei intai li se alatura si doi politisti obligati prin diferite tertipuri sa-i ajute si care pana la urma le devin prieteni, in seria a 2a, in lupta de a pastra masinaria care stie tot, departe de mainile flamande care vor s-o puna in slujba raului.

E un serial relaxant, fara sange sau manevre complicate, axat mai degraba pe relatiile dintre personaje, modul in care reuseste John sa se integreze in viata celui care trebuie salvat si suportul tehnic oferit de Finch, de obicei, doar din fata computerului. Prezentele feminine sunt destul de reduse si mereu altele, dar in actiunea antrenanta si rasturnarile de situatii, chiar nu se simte lipsa unei povesti siropoase. Daca v-am facut curiosi, vizionare placuta!

8 thoughts on “Person Of Interest

  1. Doamne, de cand mi-a sters Mihai feedreader-ul abia reusesc sa va gasesc. Pe la tine nu am mai trecut de o viata, vad ca ai adunat o multime de noi articole. Sa nu te superi ca nu raman acum sa le citesc, dar sunt terminata de oboseala. Vin maine sa vad cu ce te mai lauzi.😉

  2. Vizionare placuta, m-am uitat la vreo doua episoade, apoi am fost ocupata cu altceva si am pierdut interesul. Revad anatomia lui grey cand vreau sa ma relaxez

  3. Am urmarit si eu primele cinci episoade cand a aparut dar apoi l-am tras pe dreapta. Prea putin mister si ma gandeam ca va deveni o rutina. Probabil il voi relua la un moment dat, macar sa termin un sezon.
    Daca n-ai vazut incearca Awake.

    • am facut si eu pauza mai mult de jumate de an,dupa primul sezon,oricum ma plictisesc rapid de toate si trebuie sa le rotesc.
      am vazut „awake” tot sezonul, mi l-a recomandat anca, inainte de downton abbey. placut, desi incepuse sa se desire ideea, cred ca ar fi fost greu de continuat inca un sezon pe aceeasi tema (de „awake” vorbeam).
      multumesc de vizita!🙂

Lasă un răspuns

