De ce modificati WordPress-ul?

De vreo cateva zile ma confrunt cu tot felul de modificari, intru pe yahoo.mail, ma intampina o culoare noua pentru inceput, apoi cand casc ochelarii mai bine, vad ca si continutul e modificat. Ma scarpin in cap a neputiinta si incep sa invat la butoane, ce, pe unde le gasesc si ca niciodata, nu-mi prind urechile! Peste cateva zile, deschid WordPress-ul, dau de o interfata noua si aici. Perfect! Abia facusem ochi si ma tarasem afara din barlog prin nameti dis de dimineata. Sa-mi caut blogul pierdut printre toate butoanele alea smechere, era tot ce-mi doream la prima ora! Ma uit crucis, imi frec mainile a obida si incep sa caut, sap, dau de o posibilitate sa vizualizez o parte din ce-mi afisa uzual, vad comentariile impartite pe categorii citite, like-uri, necitite (eu credeam ca n-am din alea!!!), gasesc niste status-uri, undeva pot sa scriu un post nou, dar imi deschide o fereastra ciudata, mica, fara posibilitatea de a-mi programa postul. Incep sa ma deprim, dau un „hello” de control, atasez o poza, o sterg, dau „publish” in ideea ca poate acolo undeva ascunsa e si programarea publicarii. Aiurea, trimit „hello”-ul drept de pagina blogului, unde-l admir cat de frumos imi ia fata postului plasat de cu seara pentru ziua in curs. Nu injur, ca am promis ca-mi pun lacat limbii macar pana la Craciun, dar deja scot flacari pe nari! Incep sa vorbesc totusi cu voce tare cu ecranul mut al compului, ca sa-mi eliberez cumva suprapresiunea…

Din intamplare, sub denumirea micuta a blogului, imi apare si tabelul-cu-toate-dorintele -mele, pe care-l folosesc de la inceputul inceputului si fata de care nutresc o dragoste, de azi mult mai aprinsa!!! Imi gasesc posturile si anulez testarea de mai devreme, in ideea ca cititorii mei inca dorm sau stau la dezghetat si nu au remarcat ca mi-am prins urechile in butoane si postez cuvinte fara noima.

Revenind totusi la fondul problemei, am cateva nelamuriri, care se regasesc si in titlu: care-i rostul atator modificari, daca produsul finit e mai stufos si caut jumate de ora dupa ce gaseam la distanta de-un click, imediat sub nas? Inteleg sa aduci imbunatatiri unui program care are parti slabe, se misca incet sau nu raspunde unor cerinte. Dar pentru ce te apuci sa complici ceva ce merge bine? Daca ar fi sa plec urechea la teoriile conspirative as spune ca asta e rostul, de a ma tine cat mai mult prinsa pe net si de preferinta rasfoind interminabil pana nu-mi mai aud gandurile din cap, ma apuca o sila incomensurabila fata de toate si uit de lumea frumoasa, reala de afara. Voi ce parere aveti? Care e scopul acestor schimbari?

10 thoughts on “De ce modificati WordPress-ul?

  1. Wou, incredibila sincronizare, si eu am scris acum cateva ore un articol pe aceeasi tema. Exact cu aceleasi dileme. M-am intrebat si eu de ce se trezesc unii sa repare ceva ce merge bine? Nu inteleg schimbarea de dragul schimbarii. S-a lansat wordpress 3.5, iar pluginurile mele preferate, edit comment si smilies themer(emoticoanele de care eu sunt realmente dependenta) nu sunt compatibile cu noua versiune, imbunatatita si modernizata.😀😦 Sunt extrem de suparata.

  2. care e rostul faptului ca tot timpul apare cite un adaptor nou care face ca celelalte 10 pe care le ai prin casa sa devina inutile?
    pe jumate progres, pe jumate consumism …

  3. Scopul e sa le fie lor mai usor sau sa stam noi mai mult cu ochii in butoane…? Nu stiu
    Au modificat FBul (introducerea timeline) si nu mi-a placut deloc
    Si eu m-am enervat cand am vazut cum arata noul y mail , inclusiv culoarea era suparatoare. Iar daca interfata o pot schimba, nu pot schimba comenzile, butoanele, le-as pune cum erau inainte

  4. Nu imi aduce aminte… Aseara am vrut sa raspund unor mailuri si habar nu aveam cum se face, cu noul „model” de y mail. Am fost nevoita sa imi chem copilul, sa ma invete, ca sa nu pierd mult timp incercand sa descopar. Apoi am descoperit ca nu era greu deloc. Dar este atat de enervant sa fii nevoit sa inveti in fiecare luna altceva, cand abia te-ai obisnuit. :((

Lasă un răspuns

