Eveniment dublu: Zumba Toning cu Rustam Haceaturov(partea a doua)

Dupa vineri seara de la Hotel Timisoara, a urmat sambata la pranz o noua intalnire, la sala obisnuita pentru Zumba, de asta data Toning, un nou tip de antrenament, cu greutati, de care eram foarte curioasa. Dupa oboseala din ajun, abia m-am tarat jos din pat si am ajuns inca dormind la sala, regretand tot drumul ca nu mi-am continuat somnul mai departe.

Fetele s-au adunat repejor si foarte putin dupa ora fixata, cu doua sticle de apa de jumatate de litru, in maini, am inceput sa topai dupa pasii indicati de Rustam. Din primele minute mi-a placut,  iar din cauza faptului ca nu cunosteam miscarile si a  sticlelor pe care trebuia sa le stapanesc sa nu-mi zboare in toate directiile, lucru care necesita oarecare dexteritate(a nu se intelege c-o am!) m-am si trezit! Spre lauda mea nu le-am trantit pe jos, ba chiar daca stau bine sa ma gandesc am fost atat de concentrata sa prind cat mai mult din miscari, incat nici nu le-am prea simtit. E adevarat ca am mai lucrat intr-o vreme cu sticle de nisip, care inclin sa cred ca erau putin mai grele.

Zumba toning-ul prezentat de Rustam, a fost o combinatie placuta de dans si invartiri de sticle, am lucrat o multime de muschi de la umeri si brate pe care habar nu aveam ca-i detin, m-am fandat, aplecat si desurubat de cateva ori bine, de mi-a sarit complet somnul, am chiuit si strigat, am topait si dansat, intr-un cuvant am invatat ceva nou intr-un mod placut, fara sa obosesc foarte tare si fara sa simt in mod deosebit efortul.

La final Rustam a reluat cateva piese din seara precedenta, care au avut un succes deosebit, mai ales una in care mima bautul de shoot-uri ( pe mine m-a dus cu gandul direct la tequilla si la durerea de cap de dupa!). Timpul a trecut pe nesimtite, consumandu-ne iar energia vreo ora jumate si trecand la stors tricouri ca de obicei la final de antrenament.

Ca o concluzie, experienta Rustam Haceaturov e ceva ce trebuie incercat pentru a-ti face o parere, intrecut de departe de arta in a imbina miscari, ondulari din bazin, pasi de dans complicati,  a modului placut de a le transmite auditorului si de a crea  atmosfera incendiara de ars calorii si de imbunatatire a starii de bine. Recomand cu caldura, la orice ora, in orice stare sufleteasca, indiferent de temperatura de afara! Medicamentul care poate vindeca orice!

7 thoughts on “Eveniment dublu: Zumba Toning cu Rustam Haceaturov(partea a doua)

  1. Voi va antrenati pentru Olimpiada? Ca asa pare privit de la distanta.😀
    Oricum, te admir pentru perseverenta.
    Poate, stimulat de persoane ca tine, sa incep si eu din nou ceva exercitii de miscare, ca ma cocosez stand intruna la calculator.

    • eu stau toata ziua pe scaun, am nevoie sa ma misc, altfel ma curbez de spate si ma ridic ca o baba de 80ani (cu zumba, doar ca una de 40😀 )
      multumesc de admiratie, imi plac oamenii si ceea ce se intampla acolo. cred ca devine o pasiune…

  2. Pingback: Leapşa: de-ale lui Rudolph | In jurul Kadiei

  3. Esti chiar de admirat🙂 La catå energie consumi la aceste evenimente, trebuie så ai si un consum foarte echilibrat si plin de vitamine si multå odihnå, pt. a nu suprasolicita imunitatea corpului. Multå sånåtate si la cat mai multå miscare chiar si in iarna care a pus ståpanire pe Ro.

    • deci, ca orice propozitie importanta: zumba nu te epuizeaza, e un fel de dans de placere in care pui atata energie cat esti dispus sa consumi la ora aia si faci exact cat poti. nu se uita nimeni daca ai ridicat piciorul suficient sau ai piruetat perfect. doar tu decizi cat si cum faci sa te simti bine, sa nu devina totul o corvoada. cu odihna nu stau grozav, eu nu prea dorm, iar in rest… eu zic ca-s echilibrata.
      iarna in timisoara a devenit suportabila, ori de la socul cu -16grd tot ce-i in jur de zero, cu plus sau minus, e suportabil🙂

  4. M-am plimbat cu bicicleta intr-o seara si am facut febra musculara. Daca as topai cat tine, cred ca o saptamana nu as mai cobori din pat. :)) Imi place ca esti plina de viata, ca nu te sperie nimic si esti mereu deschisa la nou.

    • cred din tot sufletul ca asta e calea spre bucuriile alea simple si mici, dar care-ti umplu inima si te fac sa mergi inainte atunci cand ti-e greu. da, imi place sa testez, sa stiu, sa ma entuziasmez. orice e dusmanul plictiselii😉

Lasă un răspuns

