Secret Santa sau Christmas Party la Blogmeet

Weekendul trecut nu se putea incheia fara o petrecere tematica la care nu mi-as fi dorit sa absentez. Noutatea era ca data aceasta, intalnirea cu bloggerii timisoreni, urma sa fie insotita de cadouri, fiecare dintre noi fiind chemat sa fie Mos Craciun pentru un alt blogger ales prin tragere la sorti. Pentru mine a fost si bine si rau. Bine- pentru ca am nimerit o fata, rau-pentru ca n-o cunosteam deloc! Pana la urma cu un ochi pe blog si unul pe profilul Fb, am reusit sa-i incropesc un dar micut, l-am ambalat dragut si cu un pic de emotii am aterizat la Bugar’d, un bar pe langa care treceam zilnic in drum spre casa si pe care l-am bifat cu ocazia aceasta. La intrare, m-au intampinat organizatorii, dandu-mi un simbol inscriptionat cu tm99blogg, manufacturat, tare simpatic cu betisoare de scortisoara sau bucatele de lemn rasucite fiecare in alt fel. O gasca mare de oameni care nu se mai vazusera demult s-au asternut la palavre, baute si rontaite.

Spre marea mea bucurie Dana de la Carrousel des delices, mi-a daruit o cutie de macarons si ne-a promis un nou Quizz in ton cu perioada Sarbatorilor ce urmeaza. Timpul s-a dovedit insuficient pentru a povesti cu cei cativa bloggeri pe care-i cunosc si pentru a trage cu ochiul la ceilalti, ora impartirii cadourilor venind rapid, provocand o imensa si dezlantuita bucurie. Darurile au fost dintre cele mai diverse, de la cani in forme amuzante, halbe de bere hazoase, tricouri inscriptionate cu trupe de muzica sau cuvinte celebre, sticloante cu licori gradate pentru noptile lungi de iarna sau echipamente de ascuns nasul si urechile- fulare, caciuli normale sau cu urechusi, manusi, dar si o cutie uriasa desfacuta in uralele asistentei curioase si care s-a dovedit a fi ambalajul unor papuci barbatesti de casa pufosi, mari, gri, sub forma unor catei simpatici. La fiecare cadou se striga „desfa-l, sa vedem ce-i in el!!!”, iar reactiile celui cadorisit surprindere- bucurie- nerabdare, cu ambalajul prea alambicat, a facut toti banii! Unul dintre cadouri a fost o lopata de curatat zapada, data in dar unui tip foarte elegant, caruia am senzatia ca cineva i-a pregatit intens o farsa, mai ales ca strigau de zor, ca si la celelalte cadouri „desfa-o!!!”Fetele au primit bijuterii, dar cel mai inspirant dar, au fost cartile. Spre bucuria mea maxima, tot o carte am primit si eu, chiar una despre care (coincidenta sau nu…) discutasem cu putin inainte si dupa care tocmai se pregateste lansarea filmului „Viata lui Pi”- Yan Martell.

Dupa ce s-a terminat imprastierea surprizelor, am luat loc sa raspundem la intrebarile pregatite cu migala si atentie de Dana, avand ca premiu, din nou, delicioasele, finele si luxoasele macarons! Concursul mi-a distras atentia si am ratat taierea tortului aniversar de 5ani, cu mostruleti pe el, insa pana la final am luat  un merituos loc 3 si inca o cutie de macarons ca premiu. Multumiri celor de la Carousel des delices pentru ca m-au indulcit deja a doua oara si mai ales ca-mi scormonesc cultura generala pe teme frantuzesti pe care se pusese din abundenta praful!

Una peste alta, mi-a placut tare mult Secret Santa Party, oamenii pusi pe distractie, cadourile si mai ales, comentariile asupra lor. Nu m-am gandit niciodata ca optand sa-mi fac un blog, voi avea sansa sa cunosc atatia oameni care iubesc viata, au lasat mofturile acasa si au venit sa se distreze, simplu si din tot sufletul. Sper ca in anul ce vine sa ne mai intalnim!

viata lui pi si semne magnetice de carte tn99blog macarons

18 thoughts on “Secret Santa sau Christmas Party la Blogmeet

  1. Eh this look cool! eu inca nu stiu sa fie o comunitate de bloggari asa uniti ca si voi, cu intalniri periodice, cu concursuri, cu party-uri! Recunosc nitel ca va invidiez si cel putin din acest punct de vedere mi-ar fi placut sa locuiesc la Timisoara!

    • te anunt din timp cand e urmatoarea intrevedere, parca uzual sunt in ultima duminica din luna si dai o fuga😉
      ai dreptate, e o comunitate mare, se cunosc de mult timp si…stiu sa se distreze! eu abia incep sa-i deslusesc, dar vin tare din urma!

  2. Ai dreptate… cadoul pentru Raul a fost… copt de mult😛 :)))
    Nu de mine, dar oricum, de cineva care il cunoaste bine🙂. Utila, oricum, mai ales zilele astea😀.

    ps: nu uita ca m-am abonat si eu la carte😛

  3. Surprinzåtor si imbucuråtor, citind despre aceste intalniri intre bloggerii din Tm.🙂 … asta tzinand cont de vremurile in care tråim, iar timpul este asa de pretzios pt. majoritatea.

    • depinde de prioritati si ce considera fiecare ca este important pt el. am prietene care in afara de familie, nu cunosc altceva, nu ies nicaieri, gospodarie si lucru. lumea ofera atatea optiuni astfel incat sa fim fericiti cu totii, indiferent ce alegem🙂

  4. Anul viitor vin si eu la Timisoara, sa petrec alaturi de voi. Am vazut poze pe fb si la Tomata. Sunteti atat de multi si atat de uniti! Stii ca am spus mereu despre Timisoara ca a adunat o multime de bloggeri buni si ca acolo se intampla cele mai multe si mai frumoase chestii. :((
    Felicitari pentru locul 3 si pentru cadouri!

    • te asteptam, e loc pentru toata lumea!
      habar n-am daca se intampla „cele mai”… doar se intampla sau le facem noi sa se intample dorind sa facem fiecare zi putin altfel🙂
      multumesc!

Lasă un răspuns

