Zumba Christmas Party la Madness

Vestimentatia sugerata a fost in rosu si alb, asa ca m-am drapat ca scufita rosie si am pasit in clubul Madness dornica de dans, voie buna si distractie. La prima vedere am realizat ca numarul persoanelor care practica zumba e mult mai mare decat banuiam eu, clubul fiind plin ochi. Mi-am gasit un loc, cat sa-mi arunc accesoriile inutile si in scurt timp a inceput dezmatul! Imediat am regretat tocurile pe care ma urcasem complet neinspirat si fusta suficient de scurta dar insuficient de larga. Suprinzator, daca in mod normal abia merg pe tocuri (ma cocot destul de rar, doar pentru evenimente deosebite!) am constatat ca muzica si atmosfera electrizanta m-au facut sa zbor pe ele si chiar m-am mirat ca nu mi-am rupt gatul sau vreun toc in miscarile de particula browniana eliberata de toate inhibitiile! Reprizele de zumba au alternat cu muzica de club,piese cunoscute, un pic de fum, fete gatite gratios in craciunite, rosul regal prezent in toate formele: rochite vaporoase, dantele, pantaloni mulati, cizme de lac cu toculete suple sau platforme, cornite de ren si caciulite lungi tivite cu blanita alba. Am urlat pana am ragusit, mi-am aruncat membrele in toate directiile si am dansat pana am asudat abundent si am simtit ca mi se blocheaza genunchii si talpile. Cu toate astea n-am reusit sa stau pe scaun decat cateva clipe, cat sa sorb ceva acidulat sa-mi recapat elanul si suflul si sa ma arunc din nou in ring.

Petrecerea s-a mai subtiat spre dimineata, insa spre uimirea mea, desi ramasesem putini, cheful de distractie nu s-a diminuat, motiv pentru care am trecut pe alte genuri de muzica, insuruband cu mare sarg o sarba, in care sub impresia bucuriei, veseliei si distractiei am preluat capatul sirului si i-am plimbat prin toata sala( nu ma pot abtine, daca-i loc si am cu cine, e musai!). Am trecut apoi pe cateva piese ale vecinilor nostri sarbi, pe care am horit, chiuit si dansat inca o vreme. In jur de 4 m-am declarat invinsa si m-am tarat la un taxi simtind ca nu ma voi mai misca din pat o saptamana. Impresia a fost desigur falsa, se pare ca rezist mai mult decat stiu eu!

Acesta a fost ultimul eveniment pe 2012 cu zumba, dar ma declar extrem de multumita ca am participat, ca am descoperit  oameni deosebiti (se stiu ei care!), care au descoperit  ca viata poate fi gustata si altfel, sa uite pentru un timp de probleme, greutati, planuri si sa se distreze intr-o atmosfera de milioane. Sper ca mai am ocazia in anul urmator sa particip la cat mai multe evenimente distractive si antrenante zumbaaaaaaaaaaaaaa!!!!

phoca_thumb_l_friday party - madness-82 phoca_thumb_l_friday party - madness-26 phoca_thumb_l_friday party - madness-39 phoca_thumb_l_friday party - madness-54

 

14 thoughts on “Zumba Christmas Party la Madness

  1. Pare ca in ultima vreme ai parte de multe petreceri frumoase, ma bucur pentru tine ! Zumba te mentine in forma , tonifiaza si reda vitalitatea asa ca ai facut o alegere foarte buna

    • asta a fost ultima (si cea mai dansanta) pe anul acesta, pana la revelion, sunt cuminte…cred🙂
      da, da dependenta zumba aceasta, sunt in pauza deja cam de prea mult timp si caut de zor pe youtube antrenamente…

Lasă un răspuns

