Revelion La Tavi

Recunosc cinstit ca pana acum nu m-a tentat sa petrec noaptea dintre ani in decor pretentios, uzual imi ajungea o cabana la munte sau casa vreunui prieten. Am considerat mereu ca atmosfera si oamenii sunt mai importanti decat decorul in sine. Totusi anul acesta mi-am dorit o schimbare, asa ca am incercat altceva! Echipata in rochie stramta de abia puteam sa respir, iar pasii trebuia sa-i masor atent sa nu cad in nas, cocotata pe toace nu foarte inalte, dar pentru un fan declarat al incaltarilor joase, o usoara provocare (sa nu spun ca pantofii erau la prima purtare, prin casa mi-au fost stramti, iar la iesire din bloc am pozat in Cenusareasa… si mai apoi si pe ringul de dans), tunata cu ajutorul fie-mi (mda, mi-au trebuit cativa ani sa realizez ca si daca am lunete pe ochi, se vede fardul), am sunat la un taxi. Nu mica mi-a fost mirarea sa realizez ca nu doar eu doream sa ajung la Revelion, ci intregul cosmos, plus civilizatiile extra care testau mijlocul asta de locomotie, exact in intervalul asta orar. Inutil sa spun ca am stat agatata de receptor mai mult de jumatate de ora, primind apel de ocupat sau refuzandu-mi-se comanda. Intr-un final stateam pe marginea patului privind bradul si cu jumatate de hohot- rasu’plansu’ in gat, cum ma teleportez ca-n vagauna asta nu vine nimeni??? Totusi, ca mereu, cineva acolo sus ma iubeste si un taximetrist caritabil si-a facut pomana cu mine, livrandu-ma la destinatie. Desigur toata lumea era ajunsa de ceva timp si doar eu aproape am sarit peste aperitiv, dansul inca nu incepuse, asa ca atunci cand am deschis usa, toti ochii m-au scanat integral. Ador fazele astea! Am inghitit in sec, am pasit repede spre prietenii mei care-si pierdusera speranta ca ma mai vad pana la 12 si m-am integrat rapid in peisaj. Ce sa va spun? A meritat asteptarea, aperitivul era spectacol, ingloba tot felul de delicatese sofisticate din care am ciugulit cu grija biscuitele cu icre de Manciuria de care auzisem si credeam ca-s mai mari si-o bucatica dintr-un rol cu branza imbracat intr-un fel de napolitana, rotit savant in jurul unui bob de strugure taiat perfect in jumate. Celelalte creme m-au tentat dar fiind prea aproape de felul urmator si retinand perfect senzatia de dupa destrabalarile culinare din ultimele zile, m-am abtinut!

Pana m-am prezentat celor de la masa, a inceput dansul si hop si eu, ca doar atat asteptasem. Repertoriul a inglobat de toate pentru toata lumea, incepand cu piese vechi de succes si terminand cu populara sau muzica sarbeasca, fara devieri de house sau manele. In scurtele pauze(ale mele, ca muzica mergea continuu) am devorat un file de peste aranjat la mare fast cu legume pe care le-am ocolit cu elan, o friptura combinata porc-care se topea in gura si vita-codimentata puternic, alaturi de varza calita. Am ciugulit din fiecare, band putin vin si lansandu-ma iar pe ring. Am avut parte de un vals superb, pe care l-as fi crosetat mult mai bine intr-o fusta larga (dar nu le poti avea pe toate in lumea asta!) si chiar un tango- pentru mine o premiera absoluta! Poate n-ar trebui sa-mi precizez stangacia, dar am fost atat de surprinsa de pasi si luata pe nepregatite de turnura piesei ca m-am urcat de cateva ori pe pantofii partenerului, care insa a rezistat cu stoicism pana la final. La miezul noptii am iesit pe terasa, am sorbit sampanie in ceata usoara a serii, m-am felicitat cu toata lumea si mi-am dorit ca tot anul 2013 sa fiu in dispozitia de la inceputul lui!

Masa s-a incheiat cu doua felii de tort delicioase, dintre care una am devorat-o integral si apoi am stins abundent cu apa minerala, depasindu-mi cu mult capacitatea de ingurgitare la vreme de noapte. Am continuat dantuiala pana dimineata, cand lumea a inceput sa se rasfire si eu am dat iar de spinoasa problema a teleportarii, pentru ca ghici ce? iar nu erau taxiuri, iar dispeceratele sunat ocupat. Dar desi n-am avut nimic suspect pe talpile pantofilor, un taxi ratacit a trecut lent prin fata localului si in scurt timp imi descaltam condurii gandindu-ma ca voi merge cateva zile in maini, lucru care insa nu ma deranja foarte tare.

Ca incheiere, am petrecut un Revelion deosebit intr-o locatie speciala- localul La Tavi, unde modul  original de prezentare al felurilor, bunul gust al alegerii mancarii, amabilitatea gratioasa a chelnerilor si prietenia patronului care a fost mereu printre noi, au fost de nota 20. Pe langa acestea, prietenii mei care au darul deosebit de a strange in jurul lor doar oameni faini, m-au facut sa ma simt ca si cum i-as fi cunoscut pe toti ceilalti de mult timp, sa intampinam noul an cu zambetul pe buze. O fi poate norocul incepatorului, insa petrecerea Revelionului la restaurant poate fi o experienta deopotriva amuzanta, suprinzatoare, colorata si extrem de delicioasa, daca se intampla La Tavi!

24 thoughts on “Revelion La Tavi

  1. Chiar vorbeam cu sotul meu ieri despre cei care aleg sa isi petreaca revelionul sau craciunul la restaurant. E destul de obositor cred. Noi preferam sa stam acasa, sa mergem la prieteni, oriunde, dar nu intepeniti pe scaune de restaurant.

  2. 🙂 Ma bucur ca ai trecerea ta dintre ani s-a facut intr-o atmosfera atat de placuta. Cand atmosfera, servirea si prietenii sunt de calitate, e clar ca petrecerea nu putea sa fie decat de nota 20. Citind descrierile preparatelor culinare mi s-a facut foame. :)I-o mai fi ramas ceva lui Tavi, sa du si eu o fuga?

  3. La Multzi Ani Red, multå sånåtate si fericire. De distractzie nu duci lipså deloc si pt. asta esti de admirat. Pe vremea cand al meu båiat avea 2-5 ani mergeam de revelion la restaurant si era un chin pt. mine, imbråcatå elegant så alerg dupå el prin tot localul. Iar la partea cu dulciuri nu ajungeam, tot din cauza piciului pt. cå adormea. Acum pt. cå el este mare … ne-am lenevit si noi, så nu zic ne-am „mårit” si an de an am fåcut acaså. Panå anul åsta am fost si noi la restaurant, dar doar så mancåm, pt. cå erau totzi cu „nasul” in farfuriile lor ne-a plictisit

    • la multi ani, ella, cu sanatate, implinire sufleteasca si bucurii nenumarate!
      m-am dus cu oameni care stiam din start sa se distreaza, am dansat continuu pana dimineata, a fost frumos si special, asa cum imi inchipui eu ca trebuie sa fie o trecere de la un an la altul.

    • la multi ani, mel!
      asa-i sper sa am tot anul parte de buna voie, rasete si distractie!🙂
      iti doresc si tie, un an pe placul tau, linistit sau plin de evenimente… toate placute!

  4. Se pare ca ai avut un revelion pe gustul tau, cu mancare rafinata si dans din belsug, in compania prietenilor de suflet.🙂 La multi ani si un 2013 bun si generos sa ai!🙂

    • multumesc, nice, am cam lipsit de pe bloguri, dar mi-e dor tare sa te citesc, vin cat de curand!
      la multi ani si tie, doar bucurii, impliniri, poze cu locuri de exceptie si inspiratie aducatoare de cititori!🙂

  5. Ce frumos! ma bucur ca te-ai distrat asa bine si ti-a placut atat de mult!
    Si pentru noi a fost cel mai frumos Revelion din istorie🙂

    La multi ani!!! iti doresc un an bogat si plin de impliniri si calatorii evident🙂

    • si la tine am ramas restanta, dar incet, incet ajung la zi cu toti cei care mi-e tare drag sa-i citesc.
      la multi ani, aliceee, cu multe bucurii, calatorii, planuri realizate asa cum iti doresti si dragoste, ca asta le invinge mereu pe toate!🙂

Lasă un răspuns

