Avem nevoie de atat de putine pentru a fi fericiti!

Se intampla uneori ca viata ne arunca in directii diferite, ne pierdem o vreme unii de altii si chiar daca ne ducem dorul si schimbam ocazional cateva cuvinte, jinduim sa umplem golul, sa ne asternem la o barfa pe placul inimii in care sa forfecam tot ce-am trait, plans, bucurat, placut, urat in toti anii astia. Se intampla sa fim loviti fiecare de necazuri grele si lupta personala sa nu-ti mai lase timp sa asculti. Insa toate trec, durerile se estompeaza sau pur si simplu, inveti sa respiri cu ele, incet reinveti sa privesti in jur si ti se face un dor cumplit sa revezi oameni care ti-au fost alaturi cand ai avut nevoie. Asa ca iei o atentie pentru ca stii ca-i faci o bucurie si te arunci in imbratisarea calda, venita din tot sufletul, intrebandu-te in sinea ta, de ce ai amanat atat momentul, cand te bucura atat de mult? Te temi pentru cateva clipe de catelul pe care-l stiai mititel abia masurand jumatate de metru si care dormea pe burtica intins pe parchet si-l revezi mare, dar cu aceeasi ochi frumosi si expresivi. Va imprieteniti rapid, mai ales ca simte ca-ti place sa-l mangai, chiar daca te temi nitel de coltii aia ascutiti cand ii iei mingea din gura sa i-o arunci. Pleci prin parcul in cae se lasa inserarea si descoperi oameni la fel ca prietena ta, care-si plimba cateii si incepi sa asculti. Se stiu de mult timp, isi rasfata cainii reciproc si ma uit fara frica la cei care misuna in jurul meu, realizand ca fac parte din grup, deci nu-s in pericol. Un pui de lup jucaus nu-si gaseste partener de zburdat, restul gastii sunt mai varstnici, nu se mai dedau la giumbuslucuri, insa gaseste un pui foarte mic pe care mai ca-l sufoca jucandu-se. Agale se mai plimba un beagle cu unc ap superb de parca sta mereu ganditor si care a latrat toti trecatorii din parc, fiind doar galagios nu si agresiv. Am admirat doi caini uriasi, capul unuia imi ajungea pana la piept, gandindu-ma ce desfasurare de forte si cat calm si supunere pe ei. In ora petrecuta in parc am aflat povestea fiecaruia, amanunte despre stapani si desigur un pic din stirile de la tv.

Cand raceala serii ne-a infrigurat destul am poposit la o tuiculita, care m-a activat urgent, am punctat evenimentele principale, am dat gata doua castroane delicioase de ciorba de perisoare, am mangaiat catelul ce-si facea loc pe picioarele mele sa fie sigur ca nu uit de el, am aruncat mingi, admirat soiuri de flori, rontait prajituri si peste toate am ras in hohote la toate prostiile pe care le-am povestit impreuna. Din pacate seara s-a scurs prea repede, dar ne-am promis sa ne mai revedem chiar daca programul prietenei mele e destul de incarcat.

Se intampla ca uneori sa ne simtim singuri, dar nu strica o privire atenta in jurul nostru. Sunt oameni care ne sunt foarte dragi si abia asteapta sa ne amintim de ei, doar ca ne iubesc de la distanta si nu vor sa deranjeze. Mi-a fost teama de reintalnirea asta. Gandul ca s-ar putea sa nu mai gasim aceleasi lungimi de unda, ca ne-am schimbat, s-a dovedit gresit. Am plecat zambind si promitandu-mi ca n-am sa mai aman sa intalnesc oameni care stiu sa rada, sa primeasca bucuria si s-o dea mai departe.

Off topic: LA MULTI ANI sarbatoritilor de azi!

tort pt ioni

12 thoughts on “Avem nevoie de atat de putine pentru a fi fericiti!

  1. Mda. Ne găsim timp pentru fel de fel de nimicuri, risipim vreme cu cei care nu merită și-i neglijăm tocmai pe cei cu care avem ceva deîmpărtășit.
    Bine că mai avem din când în când momente de-astea, de ”reactualizare”, altfel ne-am aliena cu totul.

  2. Mult adevår in ceea ce ai scris, dar panå fac primul pas este … greu?! Nici mie inså-mi nu gåsesc explicatie, dar cert este cå dupå aceea conteazå si de felul in care cealaltå parte må trateazå. Locuind de multzi ani printre stråini, eu mereu incerc så ” reinvii” sau så redescopår vechi prieteni, rude, vecini, inså nu am noroc så mentzin mult timp ” prietenia”, simt de parcå numai eu incerc, de parcå in gandul lor este” of, iar tu” sau de parcå numai eu am timp si restul sunt f.f.ocupatzi😦

    • daca simti asta, probabil ca asa e… si cum spui e bine sa-i lasi pe oamenii aia sa te caute si ei, poate ca-i deranjezi si nu-ti doresc atat de mult prietenia. sunt convinsa ca ai totusi si din aceia care sar in sus de bucurie cand te aud🙂

      • Sigur cå am, putzini si buni, doar cå må gandeam la vechile „prietene”( de pe la blocul unde am copilårit, vecine, foste colege de sc., liceu, fac.) cu care plecand din tzarå, ani multzi, am pierdut leg. Iar datoritå FB le-am regåsit, inså firul s-a rupt …. cred eu.

      • maturizandu-ne evoluam diferit. probabil ceea ce-ti amintesti tu ca fiind prietenie era doar o apropiere data de aceleasi conditii si probleme. cand te indepartezi intervin tot felul de sentimente omenesti invidia, uitarea, indiferenta…
        eu merg pe principiul „cine ma doreste, stie unde ma gaseste”😉

  3. De obicei intalnirea cu o persoana draga, cu care nu ne-am vazut de ceva vreme, e un moment placut, trait si savurat la maxim. Rareori timpul distruge relatia de prietenie…
    Eu fac insa parte din acea categorie de oameni care prefera sa nu deranjeze.

    • cam asa gandesc si eu, am avut o tentativa de vizita in a doua zi de Craciun, dar m-am temut sa nu deranjez. de data asta, am incercat un telefon. altceva decat un refuz nu puteam primi🙂

  4. Cand o aveam pe Chandra, ieseam in fiecare zi in parculet si stiam povestile tuturor cateilor care se adunau acolo cu stapanii. Despre prieteniile vechi inca imi este greu sa vorbesc…

    • pt mine e sector nou, asa ca eram gura casca la fiecare, cum povesteau mai mult cu cainii, decat intre ei🙂
      toate trec…iar daca s-au pierdut, poate nu erau atat de adanci cum credeai. big hug!

Lasă un răspuns

